خاموشی مزرعه استخراج ارز دیجیتال در بندرانزلی

 

باز باران خبر- فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال داخل انباری متروکه در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “امیر وهاب‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی مزارع استخراج رمز ارزها در نظام اقتصادی کشور و شبکه توزیع برق به دلیل مصرف زیاد، اظهارداشت: یکی از ماموریت‌های مجموعه انتظامی برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، کشف و جمع‌آوری آن‌ها است و این امر با جدیت و به طور مستمر انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال داخل انباری متروکه در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35760

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: