تعهدات در تامین اجتماعی تعطیل بردار نیست

مدیرعامل خانه مطبوعات و جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه و مدیران مسئول نشریات گیلان با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش باز باران خبر؛ مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در دیدار با مدیر عامل خانه مطبوعات و مدیران روزنامه های استان گفت: تعهدات در تامین اجتماعی تعطیل بردار نبوده و ماهیت ارائه بیشتر آنها در زمان اضطرار است .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار تامین اجتماعی را بستری مناسب برای خدمتگزاری معرفی و با تبیین شرایط سخت ناشی از بحرانهای اقتصادی برای ضرورت تامین منابع برای انجام تعهدات افزود : هرم سنی بیمه شدگان ما رو به افزایش بوده و دامنه تعهدگیرندگان بصورتی روزافزون و تصاعدی در حال رشد است. 

وی خاطرنشان کرد : در سال گذشته ماهانه بطور متوسط ۷۰۰ مستمری بگیر به این جامعه در استان افزوده میگردید و درماههای نخستین سالجاری این رقم به ۱۰۰۰ نفر در ماه افزایش یافته است. 

مدیرکل تامین اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات سازمان در جریان شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت : بعنوان یک مجموعه بیمه گر ، کار ما بابت اثرات شیوع ویروس کرونا ، در کنار تلاشهای بخش درمان ، پس از بحران موج اول تازه آغاز و منجر به ارائه تعهدات فراوانی در بخشهای غرامت ایام بیماری، کمک هزینه کفن و دفن و برقراری مستمری بازماندگان گردید. 

حسین نژاد اظهارداشت: تعهدات در تامین اجتماعی تعطیل بردار نبوده و ماهیت آن دقیقاً در شرایط اضطرار است به همین دلیل بسیاری از همکاران ما بدلیل ضرورت ارائه خدمت به مخاطبین در ایام شیفت بندی کارکنان ادارات ، جهت ایجاد رضایتمندی در محل کار حاضر بودند. 

گفتنی است تاکید بر استفاده از ظرفیت و توان رسانه ها و نشریات در جهت آگاهی بخشی، شفافیت و فرهنگ سازی بعنوان پل ارتباطی میان مردم و سازمانها و نقد و بررسی قوانین موجود و تحلیل آسیب های ناشی از استفاده های من غیر حق و امکان برخورداری از معاقیت سهم کارفرما تا ۵ نفر بیمه شده برای پایگاههای خبری ، شرایط بیمه شدن مدیران مسئول ، نحوه محاسبه و شرایط پرداخت ۴ درصد مشاغل سخت و زیان آور ، میزان ثابت دستمزدها ، وضعیت خبرنگاران در شرایط بحران ویروس کرونا و برخورداری از مقرری بیمه بیکاری و … از مباحث مطروحه از سوی فعالان رسانه در این نشست بود. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11417

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: