به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت انجام شد؛ برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

 

بازباران خبر: مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت با حضور مدیرعامل شرکت و مدیر بانک کشاورزی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ دبیر و مسئول هیأت ورزش آبفای استان گفت: با همت هیئت ورزشی و همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور و شورای فرهنگی و دینی شرکت در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه و در مسیر همدلی کارکنان برای رسیدن به اهداف عالی شرکت، مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال چمن مصنوعی با حضور علیرضا غیاثی مدیرعامل شرکت آبفا، موسی رمرودی مدیرکل شعب بانک کشاورزی گیلان، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب گیلان و همچنین معاونین بانک کشاورزی استان روز یکشنبه ۱۰ تیر ماه در مجموعه ورزشی شرکت برگزار شد.

غیاثی ، مدیرعامل و رئیس هیات ورزش شرکت آب و فاضلاب گیلان ضمن تشکر از دست اندرکاران و تیم های شرکت کننده در این سری از مسابقات تاکید کرد: این نوع رویدادها موجب همگرایی در بین ادارت، ایجاد دلگرمی و حفظ روحیه ورزشی کارکنان و در نهایت خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان می شود.

موسی رمرودی مدیرکل شعب بانک کشاورزی در استان، نیز ضمن قدردانی از زحمات شرکت آبفای گیلان برای برگزاری چنین رویدادهایی به تیمهای برتر این دوره از مسابقات خداقوت گفت و از کیفیت بازی فینال تمجید کرد.

حمیدرضا ناطقی دبیر و مسئول هیأت ورزش آبفای استان بیان داشت: در رقابت های فوتبال چمن مصنوعی ۴ تیم از ادارات راه و شهرسازی، مرکز بهداشت خمام، صدا و سیما مرکز گیلان و بانک کشاورزی به همراه ۲ تیم از داخل شرکت آب و فاضلاب در قالب تیم های معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و امور آب و فاضلاب منطقه ۳ رشت حضور داشتند.

وی افزود: در این رقابت ها که در مجموع طی ۱۰ بازی برگزار شد؛ تیم های مرکز بهداشت خمام و معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفا به دیدار رده بندی راه یافتند که در این مسابقات معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب با نتیجه ۵ بر۲ از سد تیم مرکز بهداشت خمام گذشت و به مقام سوم دست یافت.

ناطقی ادامه داد: در دیدار نهایی و فینال این جشنواره  نیز تیم های بانک کشاورزی و آب و فاضلاب منطقه ۳ رشت حضور داشتند که در نهایت تیم بانک کشاورزی با غلبه بر تیم آبفای منطقه ۳ رشت با نتیجه ۳-۱ به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت.

در پایان مراسم با حضور مدیران ارشد شرکت  آب و فاضلاب و بانک کشاورزی و همچنین پیشکسوتان ورزشی شرکت آبفا و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسپور، هدایایی به رسم یادبود به تیم های اول، دوم و سوم اهدا شد.

شایان ذکراست؛ ادامه برگزاری این جشنواره در رشته های دارت و طناب کشی برای آقایان و همچنین رشته های دارت و آمادگی جسمانی برای بانوان آبفای گیلان در جریان است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=36116

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: