انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود

باز باران خبر/ نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ریاست رییس کل دادگستری استان گیلان با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با موضوع برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: بعد از این حادثه بر اساس قانون اساسی و به فرمان رهبر معظم انقلاب باید انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه شوراهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شده است گفت: در این شوراها اقدامات مجرمانه ای که در فرآیند انتخابات صورت گرفته و سلامت آن را خدشه دار کند مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رئیس شورای قضایی استان با اعلام اینکه شعب ویژه رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی نیز در محاکم قضایی تشکیل شده است افزود: در این شعب مطابق مقررات و ضوابط به تخلفات گزارش شده با دقت رسیدگی می شود.

وی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم در کشور ابراز داشت: تمامی مسئولان اعم از مسئولان اجرایی و سایر مدیران استانی تحت هیچ شرایطی مجاز به عدول از اصل بی طرفی در انتخابات نیستند و نباید از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغ برای هیچ نامزدی بهره برداری گردد.

این مقام ارشد قضایی شرکت در انتخابات را تکلیفی برای همگان دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات پرشور و با مشارکت بالا پشتوانه نظام بوده که باید با همکاری تمامی مسئولان به بهترین صورت در کشور برگزار شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35782

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: