باز باران خبر/ با حکم دکتر “طاهر موهبتی” مدیر عامل بیمه دی؛ “مصطفی اسماعیلی” مدیر بیمه دی استان گیلان، سرپرست مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی شد. به گزارش باز باران خبر؛ در حکم انتصاب مصطفی اسماعیلی که به امضای دکتر طاهر موهبتی رسیده آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و […]
باز باران خبر/ با حکم دکتر “طاهر موهبتی” مدیر عامل بیمه دی؛ “مصطفی اسماعیلی” مدیر بیمه دی استان گیلان، سرپرست مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی شد.
به گزارش باز باران خبر؛ در حکم انتصاب مصطفی اسماعیلی که به امضای دکتر طاهر موهبتی رسیده آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش منصوب میشوید.
گفتنی است دکتر اسماعیلی در طی دوران مسوولیت در بیمه دی استان گیلان با ایجاد شبکه سازی و ارتقای سطح رضایتمندی در بین مشتریان خصوصا جامعه هدف و خانواده های مظم شهدا و ایثارگران مستمر زمینه ارتقا و رتبه برتر بیمه دی را در بین بیمه های بازرگانی استان از آن خود نموده و همواره با ایجاد رضاتمندی همراه با اعتماد سازی، بازار جدیدی را پیش روی بیمه دی استان گیلان فراهم نموده است که این سطح از عملکرد زمینه و بستر ارتقای شغلی او را در پایتخت مهیا کرده است.
امید است این مدیر جوان و کارآمد با حضور در مرکز با مسوولیتی را که پذیریفته است کمک شایان خود را به گیلان استمرار بخشد.
دیدگاهتان را بنویسید