بازباران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان در کارگروه تنظیم بازار گفت: به عمده شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴ به مدت ۲۴ ساعت رسیدگی می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در جلسه کارگروه تنظیم بازار که با حضور استاندار گیلان و سایر مدیران عضو کارگروه در محل استانداری برگزار شد گفت: نظارت های صنفی به صورت هدفمند و با حداقل زمان ممکن پس از وصول گزارشات مردمی به سامانه ۱۲۴ انجام می شود.
مدیرکل صمت گیلان اجرای طرحهای ویژه نظارتی را به فراخور نیاز جامعه موثر دانست و اظهار داشت: طرح های نظارتی بر اقلام پرمصرف ماه محرم و صفر و پس از آن بازگشایی مدارس و عرضه لوازم تحریر، پوشاک و تبدیل شلتوک به برنج در قالب کمیتههای مشترک نظارتی در ماههای اخیر بسیار اثربخش بود که دست اخلالگران بازار را کوتاه کرد.وی از جریمه ۲هزار و هشتصد میلیارد تومانی متخلفان بازار در حوزه های صنفی و تولیدی در شش ماهه نخست امسال سخن گفت و افزود: عمده تخلفات در حوزه روغن موتور، آرد و مرغ و صنایع فولادی بوده است که با انجام بیش از ۵۵ هزار بازرسی، تعداد ۵۵۹۶ مورد تخلف استخراج و کشف شده است که ماحصل آن، تشکیل پرونده و جریمه موارد اشاره شده است.
دکتر پورحیدری، تامین اقلام اساسی و توزیع آن را یک بخش از تنظیم بازار عنوان نمود و اضافه کرد: بخش مهم دیگر تنظیم و تعادل بازار؛ نظارت هوشمندانه و هدفمند با هدف تسهیل در دسترسی آنها به مردم است که علاوه بر اجرای طرحهای نظارتی؛ با همراهی مردم و ارائه گزارش به ۱۲۴ بهتر میتوانیم به تخلفات صنفی به صورت میدانی رسیدگی نماییم.
دیدگاهتان را بنویسید