جمعه / ۲۰ تیر / ۱۴۰۴
×
باز باران خبر/ بیمه دی گیلان‌ در راستای تحقق اهداف کلان و با توجه به برنامه‌های عملیاتی؛ در سال ۱۴۰۳ اقداماتی را بر خود متعهد نموده و برپایه آن خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می‌کند.
اقدامات موثر بیمه دی گیلان در اجرای بهتر تعهدات
  • کد نوشته: 38227
  • منبع: باز باران خبر
  • یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
  • 148 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • باز باران خبر/ بیمه دی گیلان‌ در راستای تحقق اهداف کلان و با توجه به برنامه‌های عملیاتی؛ در سال ۱۴۰۳ اقداماتی را بر خود متعهد نموده و برپایه آن خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می‌کند.

    به گزارش باز باران خبر؛ طبق تعهدات و برنامه‌ریزی‌های شرکت بیمه دی گیلان انجام خدمات بصورت مداوم و ارایه گزارش عملکرد این مرکز حاکی از این است که به منظور ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان در فصل پاییز همچون فصول گذشته ۲ دیدار با خانواده‌های معزز شهداء و ایثارگران به صورت هفتگی و ۲ دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج برگزار کرده است.

    علاوه بر این جلساتی به صورت ماهانه با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان با بیمه شدگان صعب‌العلاج طرف قرارداد شرکت جهت دلجویی، رفع دغدغه‌های درمانی و پرداخت هزینه‌ها برگزار می‌شود.

    همچنین پرداخت کلیه هزینه‌های درمانی مربوط به تمامی بیمه‌شدگان شرکت تا ۲۰ آذر سال جاری، تسویه صورتحساب‌های مربوط به مراکز درمانی تا اول شهریور امسال، برگزاری جلسات منظم پیاپی ماهانه با بیمه گذاران درمان گروهی از مهمترین اقدامات این شرکت می باشد که خروجی این جلسات و دیدار مستقیم و چهره به چهره، کسب اطلاع از وضعیت بیمه شدگان و نظارت به منظور اجرای بهتر تعهدات قرارداد می‌باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *