بازباران خبر: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به اهداف کلان شرکت، ازجمله “ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان”، از فروردین ماه سال جاری و به صورت هفتگی ۲ دیدار با […]
بازباران خبر: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به اهداف کلان شرکت، ازجمله “ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان”، از فروردین ماه سال جاری و به صورت هفتگی ۲ دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران و همچنین به صورت ماهانه ۲ دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج از بیمه گزاران محترم طرف قرارداد شرکت با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان صورت می پذیرد که ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایا به آنهابه دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی شان نیز پرداخته می شود.
ضمناً کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی ایثارگران معزز تا تاریخ ۱۲/۰۳/۱۴۰۳ ، سایر بیمه گزاران محترم تا ۳۰ خرداد و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲ تسویه شده است.
گفتنی است شرکت بیمه دی به صورت ماهانه با بیمه گزاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی برگزار می کند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان و بررسی و رسیدگی به وضعیت و اجرای بهتر تعهدات خود باشد.
دیدگاهتان را بنویسید