اسماعیلی، مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان عنوان کرد:  رسیدگی به دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی خانواده های شهدا و ایثار گران

 

بازباران خبر: به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی با توجه به برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۳ و در راستای نیل به اهداف کلان شرکت، ازجمله “ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات با تأکید بر بهبود تجربه مشتریان”، از فروردین ماه سال جاری و به صورت هفتگی ۲ دیدار با خانواده های معزز شهداء و ایثارگران و همچنین به صورت ماهانه ۲ دیدار با بیمه شدگان صعب العلاج از بیمه گزاران محترم طرف قرارداد شرکت با حضور مدیریت، معاون و کارشناس درمان شرکت بیمه دی استان گیلان صورت می پذیرد که ضمن تقدیم لوح سپاس و اهداء هدایا به آنهابه دغدغه های درمانی و وضعیت پرداخت هزینه های درمانی شان نیز پرداخته می شود.

ضمناً کلیه هزینه های درمانی مربوط به تمامی ایثارگران معزز تا تاریخ  ۱۲/۰۳/۱۴۰۳ ، سایر بیمه گزاران محترم تا ۳۰ خرداد و همچنین صورتحساب های مربوط به مراکز درمانی نیز تا مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲ تسویه شده است.

گفتنی است شرکت بیمه دی به صورت ماهانه با بیمه گزاران درمان گروهی خود نیز جلسات منظم و پیاپی برگزار می کند تا از این طریق بتواند به صورت مستقیم و چهره به چهره جویای حال بیمه شدگان و بررسی و رسیدگی به وضعیت و اجرای بهتر تعهدات خود باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35924

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: