روهام قلیچی از برگزاری همایش مدیران حرفه ای فروش در گیلان خبر داد و گفت: این همایش با استقبال پرشور مدیران و کارشناسان فروش کارخانجات در فروشگاه های بزرگ ، صنوف و دانشجویان برای افزایش سهم بازار گیلانی ها با بهره مندی از تکنیکهای رفتار حرفهای به نحو مطلوب برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان،رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان شناسایی فضای بازار با روشهای نوین را گام اول در فروش حرفهای دانست و اظهار داشت: یک مدیر حرفه ای فروش باید اصول و چارچوب فروش و بازار را مهندسی کند و این با شاخص های سنتی قدیمی میسر نمی شود استراتژی های قدیمی فروش در جذب مخاطبین نخنما شده است .
هدف مرکز آموزش بازرگانی از برگزاری این همایش را سوق دادن مدیران و کارشناسان فروش در به کارگیری از ابزارها و استراتژی های نوین و حرفه ای عنوان و تشریح کرد: یادگیری مسائل فنی و تکنیک های اصولی فروش و نوآوری در متقاعدسازی جامعه هدف برای کلیه مدیران کارخانجات و صنوف و بازاریابان داخلی و خارجی یک ضرورت است که این مرکز در اجرای رسالت اجتماعی خود، به صورت زنجیره وار به آموزش آن با استفاده از اساتید برجسته و کارآزموده میپردازد.
رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان با بیان اینکه اگر کالا و خدمات خود را بصورتی عرضه کنیم که منجر به فروش نشود زباله تولید کرده ایم، گفت: برای جلوگیری از افزایش زباله باید از کهنه ماندن خارج شویم و همزمان با سلیقه بازار و متناسب با مخاطب،محصول و خدمات را ارائه و سرعت را نیز چاشنی کار کنیم تا با بقای نسبی ادامه مسیر مطلوبی داشته باشیم.
دکتر قلیچی با ابراز خرسندی از حضور بسیار پرشور مدیران و کارشناس فروش در همایش مذکور اظهار داشت: این استقبال نشانگر پتانسیلهای انسانی ارزشمند و تعالی نگر در صنف و صنعت استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزشها راسخ تر از گذشته می نماید.
دیدگاهتان را بنویسید