دوشنبه / ۲۵ خرداد / ۱۴۰۵
×
“پسماند” زخمی کهنه در شمال ایران
یادداشت/ رسول سعیدی زاده

“پسماند” زخمی کهنه در شمال ایران

بازباران خبر/برداشت خوشه های طلایی برنج در سال زراعی جاری از شالیزارهای گیلان با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، در روستای فرشکی از توابع بخش چوکام شهرستان خمام آغاز شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گیلان؛ برداشت خوشه های طلایی محصول برنج از شالیزارهای گیلان، در سال زراعی جاری با حضور دکتر اسدالله […]

آیین اولین برداشت برنج در شهرستان خمام
  • کد نوشته: 26207
  • دوشنبه 25 جولای 2022
  • 156 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • برچسب ها

    بازباران خبر/برداشت خوشه های طلایی برنج در سال زراعی جاری از شالیزارهای گیلان با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، در روستای فرشکی از توابع بخش چوکام شهرستان خمام آغاز شد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گیلان؛ برداشت خوشه های طلایی محصول برنج از شالیزارهای گیلان، در سال زراعی جاری با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، مهندس علیزاده معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان، مدیر زراعت سازمان ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت و خمام و جمعی از مسئولان، عصر امروز (شنبه) در روستای فرشکی از توابع بخش چوکام شهرستان خمام آغاز شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *