درخشش رزمی کاران گیلانی در مسابقات استریت فایت قهرمانی کشور

رزمی کاران گیلانی در هر دو بخش بانوان و آقایان استریت فایت قهرمانی کشور خوش درخشیدند و مدال های رنگارنگی را کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان، در مسابقات قهرمان قهرمانان انجمن ملی کیک بوکسینگ سیستم استریت فایت آقایان جهت شرکت در تورنمنت بین المللی، گیلان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در این دوره از رقابت ها که با حضور ورزشکارانی از استان های گیلان، لرستان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان  در مراغه برگزار شد ، تیم گیلان با سرمربیگری استاد هوشمند در بخش سوپر فایت با پنج کمربند طلایی و یک طلا در بخش جدولی مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.
بر این اساس در رده سنی نونهالان ، پارسا حیدری در وزن ۲۴ کیلوگرم مقام ‌اول و کمربند طلایی را کسب کرد ، در وزن ۲۶ کیلوگرم هیوا هوشمند ، در وزن ۲۸ کیلوگرم آریا پورارضی و در وزن ۳۰ کیلوگرم آیدین مریخ، همچنین در رده سنی جوانان امید محمدی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مقام قهرمامی و کمربند طلایی شدند.‌
در رده سنی بزرگسالان نیز ، امین فرجی در وزن ۵۱ کیلوگرم مدال طلا در بخش جدولی را کسب کرد.
همچنین در رقابت های بخش بانوان که در تبریز برگزار شد، تیم گیلان با کسب هفت مدال طلا ، چهار نقره و دو برنز عنوان نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.
در این مسابقات ، ورزشکارانی از استان های گیلان ، آذربایجان غربی و شرقی ، کردستان و اصفهان حضور داشتند که در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
در جریان ابن مسابقات و در رده سنی نونهالان ، رها حمیدی در وزن  ۳۱ کیلوگرم ، در وزن ۴۶ کیلوگرم زهرا پورضعیف دوست مقام دوم و موفق به کسب مدال نقره  شدند و  همچنین در وزن ۳۵ کیلوگرم معصومه پورعاشور مدال برنز را کسب کرد. همچنین در رقابت های رده سنی نوجوانان و در وزن ۷۴ کیلوگرم یکتا یوسفی پور عنوان قهرمانی و مدال طلا را تصاحب کرد و در وزن ۵۰ کیلوگرم آتنا آورسته موفق به‌ کسب مدال نقره شد.
در رقابت های رده سنی جوانان نیز زهرا نوروزی در وزن ۶۲ کیلوگرم مدال طلا و زهرا ثنایی رحمن در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.
در رده سنی بزرگسالان نیز مریم محمدعلیپور در وزن ۵۰ کیلوگرم ، بهناز محمدی در وزن ۵۵ کیلوگرم ، سحر عسگری در وزن ۶۵ کیلوگرم ، آذر بوته کار در وزن ۸۵ کیلوگرم و آمنه ممتازصنعتی در وزن ۹۰ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلا شدند و زینب درویشی نیز در وزن ۷۷ کیلوگرم توانست مقام دوم و مدال نقره را کسب کند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=90

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: