در همه حال آماده کمک به اقتصاد رسانه های استان هستیم

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان با دکتر محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش باز باران‌خبر، در این جلسه هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان ضمن تقدیر و سپاس از توجه و کمک های سازمان برنامه و بودجه به مطبوعات و رسانه های استان و تامین هزینه سفر ۴۲۰ نفر از خبرنگاران گیلان به مشهد مقدس خواستار استمرار حمایت های ویژه به جامعه رسانه ای شدند.
 رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان نیز با ارج نهادن به تلاش ها و فعالیت های رسانه ها در راستای توسعه استان گفت: در همه حال آماده کمک به جامعه رسانه ای استان و خانه مطبوعات گیلان هستیم و از هر گونه طرح و پیشنهاد برای پیشبرد اهداف رسانه ها و کمک به اقتصاد آنها استقبال خواهیم کرد.
دکتر کیوان محمدی افزود: در سال جاری و در قالب کمک به مطبوعات و رسانه های استان و اعزام خبرنگاران به مشهد مقدس مجموعا حدود ۷۰۰ میلیون تومان به این حوزه کمک مالی شد که باز هم برای چنین حمایت های فرهنگی و رسانه ای آمادگی داریم.  
وی اضافه کرد: خوشبختانه پیگیری ها و تعامل خانه مطبوعات در راستای پیشبرد امور رسانه ای  با دستگاه ها و مدیران استان مناسب بوده و امیدوارم دست اندرکاران رسانه ای استان نیز مطالبات خود را از طریق این صنف حامی رسانه دنبال کنند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان همچنین اظهار داشت: طی سال جاری جلسات مشترکی که با کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت و خانه مطبوعات گیلان برای اجرا و ساخت نماد روزنامه خیرالکلام   به عنوان اولین روزنامه گیلان داشتیم، نتیجه بخش بوده و هم اکنون با تعیین جا و مکان و مقدمات کار آماده اجرا می باشد که امیدواریم تا روز خبرنگار سال آینده آماده رونمایی شود.

محمدی در خاتمه از آمادگی این سازمان برای کمک به بازسازی و مرمت ساختمان خانه مطبوعات گیلان خبر داد و گفت: هیات مدیره با تهیه طرحی مناسب و برآورد هزینه ها می توانند پیگیر امور باشند. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5773

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: