شکل گیری اتفاقات خوب در باشگاه داماش با حضور بهزاد داداش زاده

باز باران خبر – سرویس ورزشی: پس از قبول مسئولیت فنی باشگاه داماش توسط بهزاد داداش زاده و قرارداد ۲/۵ ساله وی با این باشگاه، اتفاقات خوبی در این باشگاه پرطرفدار ایران در حال شکل گیری است.

بنابر این گزارش و به محض حضور این پیشکسوت بزرگ فوتبال کشور در این تیم، موجی از انگیزه جهت کمک به این باشگاه از سوی تمامی بزرگان و سایر پیشکسوتان ایران و گیلان بوجود آمد و باعث دلگرمی و قوت قلب داریوش نصیری مالک این باشگاه شده است؛ از حضور امید هرندی بعنوان مدیرفنی، علی صفاتیان بعنوان کمک مربی، مجتبی همرنگ و فرزاد داداش زاده بعنوان آنالیزورها تا نگاه ویژه رسانه های کشور به باشگاه داماش پس از حضور داداش زاده، همه و همه باعث گردید تا یکبار دیگر همه نگاهها به این باشگاه پرسابقه کشور معطوف گردد.

ضمن اینکه از حضور کاپیتان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران یعنی علیرضا جهانبخش و همچنین محمد مختاری کاپیتان و سرمربی سابق داماش پس از حضور داداش زاده در دورهمی این باشگاه که صبح جمعه به شکل با شکوهی در برج گلسار رشت برگزار گردید خوشحالی زایدالوصفی را در بین تمامی اعضای باشگاه بوجود آورد از خبرهای خوب و قابل وصف چند روز اخیر باشگاه داماش بود. همچنین باید به صحبت های قابل توجه علیرضا جهانبخش که گفت: “باشگاه داماش باید بدست بزرگان فوتبالی اش اداره شود” تا صحبتهای انگیزشی داریوش نصیری مالک داماش و بیانات آتشین و پر از احساس امید هرندی باعث روحیه مضاعف به بازیکنان جهت رویارویی در دیدارهای آینده بود. از نکات مثبت و قابل توجه پس از تغییر و تحولات اخیر و نظم و انضباط خاصی که توسط داداش زاده در این تیم حاکم گردید باید به نیکی کرد که طی چند سال اخیر در نوع خود بی نظیر است و یادآور روزهای اوج این باشگاه را در اذهان طرفداران و هواداران این تیم تداعی می کند. همچنین حضور فرهاد خراسانی پیشکسوت اخلاق مدار و یار همیشگی داماش که در روزهای سخت همواره کمک حال این باشگاه بزرگ در ادوار گذشته بود و جامعه فوتبال گیلان همواره به نیکی از وی یاد می کنند را نیز باید به فال نیک گرفت؛ وی که اینروزها بعنوان وکیل و مشاور رسانه ای بهزاد داداش زاده، سایه به سایه در کنار همبازی سابق خود دیده می شود می تواند منشا خدمات ارزنده ای شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25421

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: