افزایش ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به گیلان

بازباران خبر/ جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رشد ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: ۵ نفر در حوادث رانندگی تعطیلات اخیر جان باختند.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور شامگاه جمعه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به تعطیلات روزهای ابتدای هفته آتی و ورود مسافر به استان گیلان، اظهار کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۲۱۷ هزار خودرو وارد استان گیلان شده اند.وی با تأکید بر حضور نیروهای پلیس در مبادی ورودی و خروجی استان گیلان برای تسهیل در عبور و مرور، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۵۱ درصدی ورود خودرو به استان بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه این تعداد خودرو از جاده‌های اصلی گیلان به ویژه جاده قزوین – رشت انجام شده است، گفت: متأسفانه در این مدت شاهد حوادث رانندگی در محورهای استان گیلان بوده این.وی با بیان اینکه در این حوادث پنج نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: ۲۶ نفر نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ حسن پور بر لزوم توجه به هشدارهای پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تأکید و تصریح کرد: رانندگان باید از عجله و انجام اعمال حادثه ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز در جاده‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به استقرار دو هزار نیروی پلیس در حوزه‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی در تفرجگاه‌ها، مناطق ساحلی، گردشگری و محورهای مواصلاتی استان گیلان، ادامه داد: این تعداد نیرو در قالب ۵۵۰ گروه در تأمین امنیت شهروندان و مسافران تلاش می‌کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24900

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: