تصاویر سه متهم که با شیوه سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند

بازباران خبر به نقل ازخبرگزاری میزان/ تصاویر سه متهم که با شیوه سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند با دستور قاضی شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج جهت شناسایی شکات منتشر می‌شود.

در متن دستور قضایی آمده است: «آقایان علیرضا میرلو؛ سینا کریمی؛ سعید توفیقی فرد؛ به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج متهم هستند به سرقت مقرون به آزار یا مسلح بودن سارق که از طریق پژو ۴۰۵ خاکستری رنگ اقدام به سرقت مقرون به آزار با استفاده از سلاح سرد (چاقو) می نمودند و اموال با ارزش از جمله پول نقد و گوشی تلفن همراه شکات را می ربوده اند.

با توجه به مراتب فوق امکان داشته که متهمین با همین شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده اند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین طرح شکایت ننموده باشند و یا شکایت آنان به نتیجه نرسیده باشد.بدین وسیله اعلام می‌شود کلیه افرادی که توسط متهمان مورد بزه واقع شده اند پس از شناسایی آنان با مراجعه به پلیس آگاهی استان شهرستان کرج و یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج اقدام به طرح شکایت نمایند. دادیار دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرج مهدی سبزواری نژاد».

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=24055

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: