با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی مشکل مواد اولیه شرکت چوکا حل می شود

باز باران خبر – فرشته احمدی: وزیر ارتباطات و فناوری در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان‌ رضوانشهر برگزارشد ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: علی رغم مشکلات عدیده تحریم های ظالمانه خوشبختانه سربلند بیرون آمده ایم و با اعتماد آفرینی و امید آفرینی و با تلاش و مجاهدت قطعا موفقیت بدست می آید.
دکتر زارع پور افزود: در حوزه لوازم خانگی کارخانجات فعال زیادی داریم و در حوزه واکسن جز محدود کشورهای تولیددکننده واکسن هستیم و این نوید بخش ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی است.
وی اضافه کرد: قرار شده با ۱۰۰ میلیارد سرمایه مشکل مواد اولیه شرکت چوکا را حل کنیم، چون نگاه دولت سیزدهم این است که با کار و تلاش شبانه روزی بتوانیم مشکلات صنایع ‌کشور را بر طرف کنیم .
وزیر ارتباطات و فناوری اظهار داشت: باید با تفکر جهادی، ولایی و انقلابی مشکلات روز مره جامعه را حل کنیم؛ضمن اینکه در قانون بودجه ۱۴۰۰ صندوق عدالت پیشرفت نیز قرار است بنا شود تا عمران و آبادانی را سازمان یافته انجام دهیم.
دکتر زارع پور یاد آور شد: تصمیم منطقی باید در راه اندازی سد شفارود که سال ۱۳۸۶ شروع شده باید طی یکسال و نیم آینده به اتمام برسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22604

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: