خودکفایی برنج از برنامه های اصلی جهاد کشاورزی

باز باران خبر/ ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی در خصوص برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در این دوره دارد به بحث خودکفایی برنج در استان های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم یک میلیون تن افزایش تولید برنج داشته باشیم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان،  «سید جواد ساداتی نژاد» امروز ( جمعه،  ۸ بهمن) در سفر هیات دولت به استان گیلان در جمع خبرنگاران استان گیلان تاکید داشت: گیلان یکی از  قطب های مهم کشاورزی ایران است که باعث امنیت غذایی کشور می باشد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: گیلان به دلیل مقام هایی که در حوزه باغبانی، تولید برنج و… در کشور دارد برای جهاد کشاورزی بسیارحائز اهمیت است.

 وی در خصوص برنامه‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در این دوره دارد به بحث خودکفایی برنج در استان های شمالی کشور به ویژه گیلان، مازندران و گلستان اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم یک میلیون تن افزایش تولید برنج داشته باشیم. همچنین ابراز امیدواری کرد: با کمک قرارگاه سازندگی، این پروژه بتواند در طول ۴ سال به نتیجه برسد. وی بخشی از مصوبه سفر امروز را نیز مربوط به زهکشی اراضی عنوان کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22601

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: