افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی فولاد، متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در گیلان

باز باران خبر/ اولین نمایشگاه تخصصی فولاد، متالورژی، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته استان گیلان با حضور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان و رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن فولاد و محصولات فلزی استان گیلان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان افتتاح شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت گیلان، مجری نمایشگاه با بیان اینکه بیش از ۳۰ واحد تولیدی صنعتی، در این نمایشگاه تخصصی حضور یافتند، اظهار داشت: نمایشگاه تخصصی فولاد، متالوژی، ریخته گری و ماشین آلات و صنایع وابسته، برای اولین بار در استان گیلان، با همکاری سازمان صمت و انجمن تخصصی صنایع همگن فولاد و محصولات فلزی استان برگزار می شود.
مرتضی ساجدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی فرانگران به اهداف برگزاری این نمایشگاه تخصصی حوزه صنعت اشاره کرد و افزود: برگزاری چنین نمایشگاه های تخصصی و ارائه توانمندی‌های صنعتی صنعتگران، منجر به ایجاد بسترهای مناسب برای مبادلات تجاری شده، همچنین فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات بین فعالان صنعت و در نتیجه موجب افزایش توانمندی‌های صنعت استان در حوزه فولاد و فلزات  خواهد شد.
وی افزود: واحد‌های تولیدی  صنعتی شرکت کننده در این نمایشگاه ، از  استان های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و گیلان می باشند.

نمایشگاه تخصصی فولاد، متالوژی، ریخته گری ، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۵ لغایت ۸ بهمن ۱۴۰۰، از ساعت سه عصر تا نه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان دایر می باشد و عموم مردم و علاقه مندان به حوزه صنعت می توانند از محصولات صنعتی این نمایشگاه تخصصی دیدن نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22571

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: