بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت سیمان خزر

باز باران خبر/ دکتر عباس علیزاده مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مهندس اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره کل از شرکت سیمان خزر بعنوان یکی از واحد های تولیدی با اهمیت و اصلی ترین تأمین کننده سیمان استان گیلان بازدید به عمل آورد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه رئیس اداره بازرسی این اداره کل روز دوشنبه ۱۳ دی ماه با مشایعت مدیرعامل و مسئولان شرکت سیمان خزر از قسمت های مختلف و روند تولید سیمان این شرکت دیدن کردند.
دکتر عباس علیزاده و هیات همراه با حضور در دفتر دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر با وی به گفتگو پرداخته و در ادامه این بازدید ضمن حاضر شدن در یادمان شهدای کارگری سیمان خزر و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا کارگری و شهید حاج قاسم سلیمانی از قسمت های مختلف ( کوره، آسیابها، اتاق کنترل، آزمایشگاه شیمی و فیزیک ، بارگیرخانه و سالن آموزش جدیدالتاسیس جوار کارگاهی ) شرکت دیدن کردند.
در این دیدار مدیرعامل شرکت سیمان خزر لوشان ضمن خیر مقدم به مدیر کل تعاون و هیئت همراه و تشکر از حسن نظر ایشان به تولید، علی‌الخصوص مجموعه سیمان خزر به تشریح عملکرد رو به رشد شرکت در سال جاری و اقدامات انجام پذیرفته جهت تکریم مصرف کنندگان و ثبات بازار مصرف از جمله تولید با کیفیت و تحویل بیش از ظرفیت اسمی، عرضه تمامی محصولات تولیدی از طریق بورس کالا و دریافت تندیس مشتری مداری کشوری بعنوان تنها شرکت تولیدی سیمان ، اخذ تندیس زرین صنعت برتر استان گیلان و همچنین تندیس واحد برتر حمایت از مصرف کننده را مطرح کرد.
وی همچنین با توضیح اقدامات انجام پذیرفته شرکت در سال جاری و وضعیت رو به رشد این واحد صنعتی، موفقیت های بدست آمده سیمان خزر در عرصه های استانی و ملی را حاصل کار گروهی، همدلی، بهره گیری از خرد جمعی و تلاش تمامی همکاران زحمت کش و خدوم این مجموعه دانست.
جمال امیدی با توجه به شروع فصل سرما و قطع گاز به چالش تهیه مازوت اشاره و عنوان کرد: علاوه بر هزینه چند برابری تحمیل شده به شرکت ها ناشی از بهای تمام شده مازوت، بارگیری و حمل مازوت از پالایشگاه ری، کارخانجات را دچار مشکلات فراوانی کرده است.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز با اشاره به تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تولید گفت: مجموعه اداره کار همواره در کنار تولید کنندگان بوده و فرایند عملیات مجموعه سیمان خزر در شرایط کنونی را یک کار جهادی دانسته و ضمن خدا قوت به پرسنل این واحد تولیدی و عملکرد موفقیت آمیز شرکت این بازدید پایان یافت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22284

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: