دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی رشت افتتاح شد

باز باران خبر/ سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی در مراسم افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بیش از ۹۲ درصد مردم شهرستان رشت دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه مرکزی رشت، سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی امروز سوم آبان در مراسم افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: این مرکز واکسیناسیون به مناسبت فرا رسیدن ایام هفته وحدت و با پشتیبانی مرکز بهداشت شهرستان رشت و دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این مرکز نود و نهمین مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت غیر از ادارات محسوب می‌شود تصریح کرد: در حال حاضر و به شکل متغیر بین ۱۵ تا ۲۰ اداره هم در شهرستان رشت مشغول تزریق واکسن هستند.

  • بیش از ۹۲ درصد مردم شهرستان رشت دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند

سرهنگ قاسمی از وجود ۱۲۰ پایگاه واکسیناسیون در شهرستان رشت خبر داد و با تاکید بر اینکه از ابتدای تزریق واکسن کرونا تا به امروز بیش از ۹۲ درصد مردم شهرستان رشت دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند ادامه داد: بر اساس آمار بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان رشت دز دوم واکسن خود را تزریق کرده‌اند.

*تزریق روزانه واکسن کرونا به ۴۰۰۰ نفر در اولین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی سپاه

وی در مورد اولین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی که توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت در فلکه نیروی دریایی واقع در سالن ورزشی پارس خزر راه‌اندازی شده بود هم مواردی بیان داشت و گفت: در این مرکز، روزانه بین سه هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار نفر واکسن دریافت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اضافه کرد: شش لاین برای اولین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی رشت پیش‌بینی شده است اما در سالن الغدیر به عنوان دومین مرکز شبانه‌روزی تعداد لاین‌ها به ۱۲ لاین افزایش پیدا کرده و می‌توانیم پذیرای بیشتر مراجعه‌کنندگان باشیم.

  • مردم طبق زمانبندی اعلام شده به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند

سرهنگ قاسمی با تاکید بر اینکه خانه‌های بهداشت هم از دیروز آماده تزریق واکسن شده‌اند ابراز داشت: از تمام مردم بابصیرت و بافرهنگ شهرستان رشت به ویژه کسانی که هنوز دوز اول را هم دریافت نکرده‌اند درخواست می‌کنیم جهت تزریق واکسن به پایگاه‌های واکسیناسیون که روزانه از طریق مرکز بهداشت اعلام می‌شود مراجعه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اینکه با تزریق دز اول و دوم واکسن قطعا سلامت مردم در برابر ویروس منحوس کرونا تضمین می‌شود را متذکر شد و افزود: آن دسته از افرادی که هنوز دط دوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند بر اساس تاریخی که به آنان اعلام شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی شهرستان رشت، جنب صداوسیما مرکز گیلان، کانون بسیج جوانان رشت واقع در سالن ورزشی الغدیر راه‌اندازی شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21623

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: