ورزش نمادی از پویایی و تحرک در جامعه و سبب نشاط اجتماعی و بالندگی یک کشور است

باز باران خبر/ مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان طی پیامی روز تربیت بدنی را به مدیران، دست اندرکاران و فعالان این حوزه و تمامی ورزشکاران تبریک گفت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، در این پیام آمده است: ورزش و فعالیتهای بدنی نمادی از پویایی ، تحرک و تلاش در جامعه بوده و دست اندرکاران این حوزه نقشی حائز اهمیت در نشاط اجتماعی و زمینه سازی برای رشد و بالندگی یک کشور دارند.
۲۶ مهرماه (( روز تربیت بدنی )) بهانه و فرصتی برای پاسداشت تلاشها و خدمات مدیران و دست اندرکارانی است که با اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه های مدون در اشاعه و ترویج این بستر بصورت همگانی و حرفه ای گام برمیدارند. 
بی تردید قدردانی اززحمات و کوششهای مبذول شده این عزیزان که ماحصل آن فرهنگ سازی و نهادینه نمودن این مهم و افتخارآفرینی و حضور قهرمانان استانی در عرصه های ملی و بین المللی است یک تکلیف بوده و هرگونه حرکت سازنده برای تعالی و رونق بخشیدن این عرصه جهت هدفمندتر نمودن برنامه های ورزش و جوانان این آب و خاک قابل ستایش و تجلیل میباشد.
تاکیدات صورت گرفته در احادیث و روایات دینی برای اختصاص زمانی جهت ورزش و توجه به سلامتی و ورزیدگی بدنی و همچنین توجه ادیبان و شعرا و نویسندگان به این مقوله همگی بیانگر اهمیت و جایگاه ورزش در زندگی بوده و در دنیای امروز این مقوله بمنزله یکی از شاخص های مهم در توسعه و ابزاری کلیدی و زیربنایی جهت ارتقاء و تعالی قلمداد میگردد.
لذا با تبریک این مناسبت به تمامی دست اندرکاران و ورزشکاران  سلامتی ، شادکامی و تداوم توفیق برای همه عزیزان از یزدان پاک آرزومندم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21537

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: