نجات جان دختر ۸ ساله ای که در حال غرق شدن بود

باز باران خبر/ رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت از نجات جان دختر ۸ ساله ای توسط ناجیان غریق در سواحل منطقه سه حاجی بکنده خبر داد. 

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت،” امیر مومنی” از نجات جان دختر بچه هشت ساله خبر داد و گفت: روز پنجشنبه ۴ شهریور ماه  ناجیان غریق منطقه سه حاجی بکنده در حال گشت زنی متوجه غرق شدن یک دختر بچه ۸ ساله شدند که بلافاصله اقدام به نجات وی  کردند. 

وی با اشاره به اینکه این کودک ۸ ساله با داشتن علائم هوشیاری تحویل اورژانس داده شد افزود: با توجه به اینکه سواحل دریا مورد استقبال مسافران و بومی های منطقه است اما متاسفانه بخاطر عدم رعایت موارد ایمنی و عدم آشنایی با فنون شنا و…، بسیار شاهد چنین حوادثی هستیم. 

مومنی  از تلاش منجیان غریق و افراد بومی محلی که در این راستا بی ادعا و بدون هیچ گونه چشم داشتی در طول سال ما را یاری می کنند تشکر و قدردانی کرد و ادامه داد:  هیات نجات غریق و غواصی در راستای فعالیت های خود نجات جان انسان ها و کاهش آمار تلفات را اولویت کاری خود می‌داند و امیدوار است مردم نیز با رعایت موارد ایمنی و هشدارها با ناجیان غریق همکاری کنند، مردم فهیم باید برای حفظ امنیت خود و عزیزانشان به توصیه های امدادی ناجیان غریق توجه کرده تا همواره خاطره خوش لذت از شنا و سواحل زیبای خزر برایشان باقی بماند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=21128

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: