اقتصاد وابسته به فناوری در صنعت و معدن، اتکایی به نفت نخواهد داشت

اقتصاد وابسته به فناوری در صنعت و معدن، اتکایی به نفت نخواهد داشت

باز باران خبر/ رئیس سازمان صمت گیلان به مناسبت دهه تولید و تجارت با صدور پیامی عنوان کرد: اقتصاد وابسته به فناوری در صنعت و معدن، اتکایی به نفت نخواهد داشت.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت گیلان؛ فرهاد دلق پوش با ابراز تبریک صمیمانه به کلیه فعالان عرصه تولید و تجارت اظهار داشت: اصناف و بازاریان خدوم قلب تپنده اقتصاد داخلی هستند و به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و مدنی در جامعه فعالیت دارند و صنعتگران و معدن کاران، پشتوانه قدرت فناوری و جایگاه اقتصادی کشورند.

وی افزود: فرهنگ و خرده فرهنگ های هر تمدنی را در راسته های بازار ها و رفتار کسبه می توان مشاهده نمود و اثربخشی اصناف در شکل‌گیری آنها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین برای داشتن اقتصادی سالم و پویا و فرهنگی متعالی نیازمند توجه بیشتر به صنوف، کسبه و بازاریان در برنامه‌ریزی کلان برای بهره‌مندی از پتانسیل‌های این قشر عظیم هستیم.

دلق پوش ادامه داد: پس از تبیین جایگاه اصناف در جامعه؛ به نقش آفرینی بی‌بدیل حوزه صنعت و معدن در اعتلای اقتصاد و ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم باید اشاره نمود که به حق باید گفت، در دشوارترین شرایط اقتصادی سالهای اخیر؛ صنعتگران و معدنکاران پرتلاش در جنگ تحریم و شیوع کرونا، غیورانه در خط مقدم مقاومت کرده‌اند و هوشمندانه با تکیه بر توان داخلی ثابت کرده‌اند که می توانند قله های افتخار را در نوردند و بدون وابستگی به چاه های نفت، اقتصاد و اشتغال کشور را متحول نمایند.

رییس سازمان‌صمت گیلان خاطر نشان کرد: با پاسداشت این ایام مهم، سالروز اصناف خدوم و سالروز صنعت و معدن که به عنوان دهه تولید و تجارت می باشد از کوشش و پایداری این راست قامتان، تشکر و قدردانی می نمایم و امید است در آینده بیش از پیش از ظرفیت و پتانسیل این جهادگران عرصه تولید و تجارت به نحو شایسته در جهت بهبود فضای کسب و کار و افزایش اشتغال همگام با اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند گردیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20405

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: