دستگیری اراذل و اوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا

باز باران خبر/ جانشین فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش باز باران خبر؛ سرهنگ حسین حسن‌پور از شناسایی و دستگیری ۵ نفر عوامل اصلی ایجاد درگیری در شهرستان آستارا خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان گیلان با اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات همه‌جانبه موفق شدند ۵ نفراز عوامل اصلی درگیری شهرستان آستارا را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: به دنبال انتشار خبر و تصاویری از درگیری اراذل و اوباش در شهرستان آستارا و دستگیری آنها توسط نیروی انتظامی، تعدادی از افراد سودجو با سوء استفاده از احساسات مردم، سعی داشتند با ایجاد آشوب و بلوا، این درگیری خانوادگی را به اختلافات قومی و قبیله‌ای بکشانند که در این راستا تعداد ۵ نفر از این اراذل و اوباش سابقه‌دار توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: پرونده اراذل و اوباش دستگیر شده تکمیل و به همراه متهمان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: همان طور که بارها تأکید شده، ایجاد ناامنی و اخلال در امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است و مجموعه پلیس و دستگاه قضائی قاطعانه و با شدیدترین شکل ممکن با اراذل و اوباش و افراد فرصت‌طلب برخورد خواهند کرد.

سرهنگ حسن‌پور خاطرنشان کرد: وحدت اقوام گیلانی و اردبیلی همواره در طول تاریخ زبانزد و شهره عام و خاص است و مراودات فرهنگی بین این اقوام گویای عمق وحدت و همدلی میان مردم این دو استان است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و هوشیاری میان شهروندان گیلانی و اردبیلی و پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی اذعان داشت: نقشه دشمن در ایجاد اختلاف بین اقوام محکوم به نابودی است و نباید اجازه داد درگیری‌های شخصی میان اراذل و اوباش، باعث ایجاد خدشه در وحدت مردم شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان از هوشیاری، روشنگری و اقدام به موقع شهروندان و اقشار مختلف دو استان به دلیل اعلام همدلی، مودت و همبستگی با یکدیگر و اعلام انزجار و محکومیت اقدامات سوء اراذل و اوباش و افراد معاند در اختلاف و درگیری‌های قومی تقدیر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20046

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: