دستگیری دو نفر از عوامل قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر

دستگیری دو نفر از عوامل قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر

باز باران خبر/ فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شناسایی و دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت و درگیری اراذل و اوباش روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،سرهنگ امیر وهاب‌زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری و ایراد ضرب و جرح در شهر رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، یک نفر از عوامل درگیری در صحنه دستگیر و شناسایی دیگر متهمان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و ناامنی گفت: با انجام اقدامات کارشناسی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران موفق شدند هویت متهم متواری این پرونده را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران با انجام پیگیری و اقدامات فنی و کارشناسی و پس از هماهنگی قضایی، سحرگاه امروز موفق شدند عامل اصلی این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار است را در منزلش واقع پره‌سر دستگیر کنند.

سرهنگ وهاب زاده با اشاره به کشف و ضبط یک تیغه قمه از مخفیگاه متهم گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده، علت درگیری روز گذشته را اختلافات مالی با یکدیگر عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان اظهار داشت: قطعا پلیس در برابر مخلان آسایش شهروندان و برخورد با عوامل ایجاد ناآرامی و برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=20001

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: