دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش درگیری‌ شهرستان‌ آستارا

باز باران خبر/ جانشین فرماندهی انتظامی استان از اشرافیت ماموران پلیس و دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش در شهرستان‌ آستارا خبر داد.
به گزارش باز باران خبر؛ سرهنگ “حسین حسن‌پور” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به وقوع درگیری تعدادی از اراذل و اوباش به علت اختلافات خانوادگی در شهرستان‌ آستارا گفت: در پی دریافت گزارش شهروندان مبنی بر ایجاد ناآرامی و وقوع درگیری میان تعدادی از اراذل و اوباش در شهرستان آستارا، بلافاصله ماموران در محل حاضر و نسبت به بررسی ابعاد مختلف این درگیری‌ اقدام کردند.
وی افزود: پس از انجام اقدامات کارشناسی و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، تمامی عوامل این درگیری‌ شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان، علت وقوع درگیری میان این اراذل و اوباش را مسائل خانوادگی و ناموسی اعلام کرد و گفت: ۷ نفر اراذل و اوباش این درگیری در دو عملیات جداگانه شناسایی و ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرونده متهمان پس از بررسی های لازم، تکمیل و به همراه متهمان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
سرهنگ حسن‌پور در پایان ضمن تقدیر از مشارکت خوب شهروندان با پلیس اظهارداشت: نیروی انتظامی با هرگونه تحرک اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان مقتدرانه برخورد خواهد کرد و اجازه ایجاد ناامنی و عرض اندام را به این افراد شرور نخواهد داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: