شهرداری فومن به کمتر از سه امتیاز قانع نیست


باز باران خبر/ درست است که روز جمعه همه نگاه ها به دربی پایتخت معطوف است ولی یک بازی مهیج و بسیار فنی در ورزشگاه سردار جنگل رشت بین تیمهای شهرداری فومن و اورکی اسلام شهر برگزار خواهد شد.
به گزارش باز باران خبر؛ در هفته چهارم از مرحله دوم لیگ دسته سوم جام آزادگان شاگردان اسماعیل زاهد ویشگاهی میزبان شهید اورکی اسلام شهر تهران خواهند بود.
این دیدار که راس ساعت ۳۰ :۱۹ آغاز خواهد شد یک فینال زودرس خواهد بود که تیم ب نده نیمی از راه صعود را طی می کند؛ فینالی که قطعا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و یاران با انگیزه هر دوتیم به کمتر از سه امتیاز قانع نخواهند بود.
در تیم شهرداری فومن، سیامک قویدل سنگربانی مطمئن درون دروازه است که ور این بازی می خواهد برای سومین بار درفصل جاری کلین شیت کند و شایستگی های خود را بیشتر به رخ تیم های نامی گیلان و کشور نشان دهد
همچنین پویا جمادی ورضا صادقی دو دفاع مستحکم فومنی ها در سه مسابقه اخیر خود کم اشتباه. و موثر ظاهر شدند و در هفته چهارم این رقابت ها نیز بازهم می خواهند بدرخشند
و با زدن ضربه های اول و یارگیری نفر به نفر را به نحوه احسن استفاده کنند تا فاتح دوئل با مهاجمان اسلام شهری شوند.
“رضا رضا وند” مهره ای که با شوت سهمگینش برابر پاس گیلان، گل سه امتیازی بثمر رساند. در این بازی نیز همه نگاه ها را به سمت خود برده است.
هافبک بازی ساز و جنگنده ای که در زمین باج نمی دهد و فوتبال او بسیار چشم نواز است وبا تیکی تاکا بازی کردن در زمین به همراه هم تیمی هایش فوتبال را به تیم های مقابل دیکته می کند.

امیر حسین تقوی بازیکن جوان و باآتیه گیلان فوتبال را آکادمیک بازی می کند و باتوجه به سن سال کمش بسیار باتجربه و موثر در میدان ظاهر می‌شود. او باظاهر و تیپ جالبش هراس را برای بازیکن مقابل ایجاد می کند و همچون مارسلو و فلینی به قلب تیم حریف نفوذ می کند و با سانتر های بی نقصش دلهره را برای تیم های روبرو به ارمغان می برد.
تقوی باسانتر های مواج و فنی اش امید گلزنی را هر لحضه در تیم مهیا می کند تا بدین وسیله شکست رقبا آسانتر شود.

کاظم فروتن مهاجم زهر داری که در نوک پیکان خط حمله شهرداری فومن، منتظر لحظه هاست تا از هر فرصتی برای گلزنی استفاده کرده و با ضربات سنگین خود گلی را برای فومنی ها هدیه کند؛ او مهاجم شش دانگی است که می‌تواند باجای گیری های بهتر و فرصت طلبی، جایگاه خود را در بین مهاجمان طراز اول اثبات کند. به هر حال روز جمعه منتظر هنرنمایی این جوانان جویای نام در مقابل تیم شهید اورکی اسلام شهر تهران هستیم.

گزارش: قاسم قربانی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19743

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: