حضور اعضای هیات رئیسه مجلس در کمیسیون تلفیق برای پاسخ به تخلفات بودجه ۱۴۰۰

باز باران خبر/ عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در نشست غیر علنی مجلس در مورد نامه صد نماینده پیرو تخلف صورت گرفته در بودجه ۱۴۰۰ صحبتی صورت نگرفت، اما هیئت رئیسه اعلام داشت در ساعت ۲ بعد از ظهر در محل برگزاری کمیسیون تلفیق پاسخگوی سوالات وابهامات نمایندگان معترض خواهدبود.

به گزارش باز باران خبر؛ «کاظم دلخوش اباتری» نماینده مردم صومعه سرا و عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت و گو با برنا در رابطه با اینکه آیا در نشست غیر علنی مجلس پیرامون تخلف در بودجه ۱۴۰۰ بحثی مطرح شد گفت: در نشست غیر علنی مجلس در مورد نامه صد نماینده پیرو تخلف صورت گرفته در بودجه ۱۴۰۰ صحبتی صورت نگرفت، اما هیئت رئیسه اعلام کرد در ساعت ۲ بعد از ظهر در محل برگزاری کمیسیون تلفیق پاسخگوی سوالات و ابهامات نمایندگان معترض خواهد بود.

کاظم دلخوش از جمله نمایندگانی است که نامه شکایت از هیئت رئیسه را به امضا رسانده و معتقد است بودجه نوشته شده و به تصویب رسیده توسط مجلس با بودجه‌ای که به دولت ارجاع شد تفاوت دارد و چنین تخلف و دستکاری در بودجه سابقه نداشته است.

گفتنی است که نخستین بار علی خضریان عضو کمیسیون اصل نود در اینستاگرام خود از رانت بزرگ در مجلس خبرداده بود. خضریان آورده بود: پیگیری یک رانت بزرگ. جناب آقای محمدباقر قالیباف، جناب آقای الیاس نادران. متاسفانه بررسی جداول بودجه ۱۴۰۰ حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد پس از رای‌گیری بودجه در صحن مجلس با اطلاع و تایید جنابتان می‌باشد. تا آنجا که در کمال تعجب جداول ۲۵ روز پس از تصویب بودجه ابلاغ شده که در نوع خود بی‌نظیر است. بنابراین با توجه به رانت ایجادشده برای عده‌ای خاص و تذکرات متعدد نمایندگان پیرامون این موضوع که شنیده نشده، با هدف جلوگیری یک رانت بزرگ که منجر به ذبح قانون‌گرایی در نظام بودجه‌ریزی کشور خواهد شد این تخلف را پیگیری خواهم کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19722

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: