بازدید استاندار از امکانات امدادی، خدماتی و تجهیزاتی هلال احمر گیلان

باز باران خبر/ استاندار گیلان با حضور در محل امداد و نجات و پشتیبانی جمعیت هلال احمر گیلان از مجموعه‌ توانمندی‌ها و امکانات امدادی، تیم های آنست و واکنش سریع گیلان، خدماتی و تجهیزاتی آن بازدید کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در حاشیه‌ی این بازدید، امکانات و قابلیت‌های جمعیت هلال احمر، تیم های آنست و واکنش سریع گیلان را برای مواجه با حوادث غیر مترقبه قابل توجه و رضایت بخش توصیف کرد و گفت: تراکم جمعیت از یک سو و ورود میلیونی گردشگر در تعطیلات مختلف سال و از همه مهمتر حادثه خیز بودن این استان موجب شده تا ضرورت تجهیز روزافزون اماکن، امکانات و توانمندی‌های جمعیت هلال احمر گیلان هر چه بیشتر احساس شود.

استاندار گیلان با اشاره به توامندی‌های چشمگیر تیم های امدادی و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به برنامه‌ی دولت برای توسعه‌ی پایگاه‌ها و مراکز امداد و نجات هلال احمر در سراسر استان پرداخت و افزود: بزودی ۳ پایگاه به مجموع پایگاه‌های ۲۷ گانه‌ی امداد و نجات استان اضافه می‌شود.

ارسلان زارع همچنین با بیان اینکه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر گیلان سال گذشته رتبه‌ نخست کشور را بدست آورده اظهار کرد: تعامل منطقی مردم با هلال احمر و حضور داوطلبانه‌ی جوانان خلاق و مشتاق استان در ماموریت‌های امدادی این جمعیت زمینه‌ی ارتقاء عملکرد این سازمانی حمایتی و خدمات رسان را فراهم نموده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز در این مراسم، از اتخاذ تدابیر لازم برای ارایه‌ی امکانات پزشکی و دستگاه‌های اکسیژن ساز این جمعیت به بیماران نیازمند خبر داد و افزود: مردم نیازمند به این تجهیزات می‌توانند با مراجعه به هلال احمر شهرستان‌های استان، بطور رایگان و در قالب ودیعه از این امکانات بهره‌مند شوند.

غلامی همچنین از آغاز اجرای طرح سحاب یا سامانه‌ حرکت‌های امدادی و پیشگیرانه در سراسر استان خبر داد و گفت: در این طرح جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق مختلف بویژه نواحی محروم استان، انواع توصیه‌های پزشکی و راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا را به مخاطبان ارایه می‌کنند.

وی گفت: سامانه‌ی اینترنتی جمعیت هلال احمر با آدرس khadem. Ir و khadem. Learn. Ir نیز آماده‌ی ارایه‌ی انواع خدمات آموزشی به مخاطبان است.

سیاوش غلامی تلفن سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گیلان را به عنوان پل ارتباطی این مجموعه و شهروندان اعلام کرد و اظهار داشت:‌ جمعیت هلال احمر گیلان برای ارائه سریع خدمات به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19685

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: