انجمن خیریه بیماران کلیوی گیلان به خوبی افراد تحت پوشش را حمایت می کند

باز باران خبر/ مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی کشور گفت: انجمن خیریه بیماران کلیوی گیلان به خوبی از افراد تحت پوشش حمایت می کند.

به گزارش باز باران خبر؛ دکتر سیده اعظم پناهی مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی کشور ضمن بازدید از انجمن خیریه بیماران کلیوی گیلان در رشت گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر در کشور دچار بیماری کلیوی اعم از بیماران دیالیزی و پیوندی هستند.

وی افزود: البته این تعداد بیمار به خصوص در بخش پیوند نسبت به کشورهای همسایه از تعداد کمتری برخورداریم و تعداد بیماران کلیوی ما نیز نسبت به کشورهای منطقه کمتر است.

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی کشور اضافه کرد: البته بیماری کرونا برای همه هموطنان از جمله بیماران دیالیزی مشکل ایجاد کرد چون این بیماران مجبورند هفته ای سه بار به بیمارستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: به همین دلیل و با توجه به تعامل خوب با وزارت بهداشت، تمام بیماران دیالیزی در همان محلی که دیالیز می شوند، واکسن زدند.

مدیرعامل انجمن خیریه بیماران کلیوی کشور خاطرنشان کرد: همچنین بیماران پیوندی نیز ثبت نام می شوند تا برای واکسینه شدن اقدام کنند.

پناهی به وضعیت این انجمن در گیلان نیز اشاره کرد و افزود: از حاج آقا رضوان پناه مدیریت انجمن خیریه بیماران کلیوی گیلان تشکر می کنم که حمایت خوبی از بیماران کلیوی دارند و همکاران وی نیز بخوبی وظایف خود را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه گیلان یکی از استانهای فعال در خدمت رسانی به بیماران کلیوی است و در همه بخش های درمان، پیوند و غیره بیماران را به خوبی تحت پوشش دارند و به تمامی دست اندرکاران این مجموعه خسته نباشید و خداقوت می گویم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19624

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: