همین که لبخند بر لبان مردم شکل می گیرد، افتخار می کنم

باز باران خبر- گفتگوی اختصاصی/ سریال تلویزیونی جایزه پنج به نویسندگی و کارگردانی علی حلوی یکی از پربیننده ترین آثار چند سال اخیر شبکه باران بود که پخش آن چندی پیش به پایان رسیده است.    

سریال جایزه سوای از فولکلور بودن و اهمیت دادن به زبان و یا لهجه گیلکی به نقش و تاثیر نظام خانواده نیز بسیار پایبند بوده و در تمام قسمت های آن پیام های زیادی در این خصوص به بیننده منتقل می کرد؛ هرچند که تبلیغ یک فروشگاه لوازام خانگی به دلیل درآمدهای جانبی برای این مجموعه و عواملش خیلی روی اعصاب بیننده بود اما در مجموع این سریال از نقاط قوتی خوبی خوردار بود که می توان از معایب آن چشم پوشی کرد.  نقش آفرینی هنرمندان و چهره های کمیک آشنا و حتی گمنام این سریال در مجموع رضایت نسبی مردم را به همراه داشت که البته آقای حلوی باید در سایر آثار خود وسواس بیشتری به خرج دهد تا با رضایت و اقبال عمومی بهتری مواجه شود. به هر حال در شرایط ناگوار کرونایی جامعه، هنرمندان سریال جایزه تا حدودی ذهن مردم را از این بیماری دور کردند که یکی از این چهره های تازه وارد و جوان این مجموعه سعید نوروزی ایفاگر نقش کامبیز بود که توانست محبوبیت خوبی نزد بینندگان بدست آورد؛ به بهانه حضور موفق وی در جایزه، گفتگویی با این پدیده جوان بازیگری استان انجام داده ایم که در زیر می خوانید.
لطفا ضمن معرفی بیشتر خودتان برای خوانندگان، بفرمایید چطور شد وارد این عرصه شدید؟
 سعید نوروزی الله بخش محله، اهل شهرستان رضوانشهر هستم. از سنین نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقه پیدا کردم و همین علاقه شخصی مرا به سمت کلاس های بازیگری آموزشگاه سینمایی هفت زیرنظر آقای علی حلوی سوق داد.ضمن اینکه کلاس های بازیگری تئاتر پیشرفته و استندآپ کمدی را هم گذرانده امـ البته با اعتمادی که آقای حلوی به من داشتند در سریال جایزه ۴ در کنار مهدی تنکابنی نقش شاگرد مغازه را ایفا کردم؛ حضور در آن قسمت پیش زمینه ای شد تا در فصل پنجم جایزه حضور پررنگ تری پیدا کنم. 
آیا فکر می کردید بازی و نقش آفرینی شما مورد پسند و اقبال عمومی قرار گیرد؟
 نقش کامبیز خیلی مورد توجه مردم قرار گرفت و در برخوردهای مردمی در کوچه و خیابان با واکنش های بسیار خوبی از مردم مواجه شدم. تکیه کلام من (آدم باید شاد ببه) را بسیار می شنوم و این موضوع برای من باعث خوشحالی است. این تکیه کلام زمانی به ذهنم رسید که موج اول کرونا بود و ناراحتی و اندوه زیادی در بین مردم وجود داشت. با خودم گفتم کاش خدا کاری کند که مردم خوب ما دوباره شاد شوند که خانم مسنی حرف مرا شنید و گفت واقعا غم و غصه چه فایده ای دارد!؟ همین جرقه ای شد تا با مشورت با آقای حلوی از این تکیه کلام استفاده کنم که خوشبختانه در بین مردم محبوب شد. 

شخصیت پردازی کامبیز در فصل پنج نسبت به سری قبلی چقدر تغییر کرده است؟
با کمک و راهنمایی آقایان حلوی و تاج شهرستانی روی شخصیت پردازی و کمدی تر شدن این نقش تلاش کردم؛ کامبیز کاراکتری بود که به مردم می گفت در این دنیای فانی پول و مال دنیا ماندگار نیست و اخلاق و رفتار خوب است که می ماند. برای من سعید نوروزی همین که مردم در خیابان مرا می بینند و لبخند می زنند، باعث افتخار است؛ خدا رحمت کند زنده یاد رضا نظری کمدین بزرگ گیلان را، من مدت کوتاهی در کلاس های وی شرکت داشتم. او نیز همیشه این نکته را توصیه می کرد.
 در آینده چه برنامه هایی دارید و چه هدفی را دنبال می کنید؟
 من در بازیگری به دنبال شهرت نیستم و هدف اصلی من شاد کردن و خنداندن مردم است ؛ نقش های کمدی را خیلی دوست دارم و تلاشم این است در هر کاری از کار قبلی بهتر ظاهر شوم.

 لطفا راجع به ویژگی های کار با آقای حلوی و همبازی شدن با بازیگرانی مانند علیرضا تاج شهرستانی ، صالح اصغری و… بگوید؟ 

 آقای حلوی واقعا مردی مهربان، کاربلد و دلسوز برای هنر گیلان است. هر شهرتی که در جایزه بدست آوردم را مدیون اعتماد وی هستم. ایده های وی در طول ضبط سریال به همه بازیگران کمک می کند. همچنین کار کردن با آقای تاج شهرستانی خیلی به من روحیه و انرژی می دهد و همیشه دست مرا در بازی کردن مقابلش باز می گذاشت. او بازیگر بسیار بزرگی است. ضمن اینکه آقای صالح اصغری که پارتنر من بود نیز مانند یک برادر بزرگ تر در کنارم بود و ایده های خوبی به من می داد. 

بفرمایید در ترسیم آینده کاری خود در هنر بازیگری به دنبال چه هستید؟  

من کوچک همه  هنرمندان و پیشکسوتان گیلانی هستم. برای من باعث افتخار است که در استانی زندگی می کنم که این همه اساتید و چهره های نامدار حضور دارند. من در حال حاضر در ابتدای این هنر پر پیچ و خم هستم و اگر خدا کمک کند تلاش می کنم به جایگاه بالاتری در هنر برسم. بنظر من شاد کردن مردم یک نعمت است. چون ما هرچه داریم از همین مردم داریم. از ته دل می گویم خیلی خوشحالم که مردم با دیدن جایزه شاد شدند. همه گیلانی ها هنردوست و مهربان هستند. انشالله همه مردم ما شاد و تندرست باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19621

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: