تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج برای استفاده نوجوانان و جوانان شهرستان رشت

طرح تجهیز و تقویت پایگاه های مقاومت بسیج به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

باز باران خبر/ فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت انجام می‌شود.

به گزارش باز باران خبر؛ سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی امروز در حاشیه تجهیز و تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: در این مرحله از تجهیز پایگاه‌های بسیج در شهرستان رشت، حدود ۱۹۲ پایگاه مقاومت در سطح مساجد تجهیز می‌شوند.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت هدف از تجهیز پایگاه‌های مقاومت را احیای پایگاه‌ها در سطح مساجد عنوان کرد و ابراز داشت: این اقدام به‌مناسبت ولادت باسعادت امام حسن(ع) انجام می‌شود و حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای تجهیز پایگاه‌های مقاومت هزینه می‌شود.
قاسمی از تقویت پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان رشت در ابعاد فرهنگی، ورزشی و اجتماعی خبر داد و بیان کرد: تقویت مسجد، پایگاه و همچنین پای کار بودن جوانان و استفاده جوانان از امکانات در سطح پایگاه‌ها از جمله اهداف مدنظر هستند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله امکاناتی که در این مرحله در اختیار پایگاه‌های بسیج در سطح مساجد قرار می‌دهیم در واقع اقلام فوتبال دستی، میز پینگ پنگ، صندلی، بخاری، ویدیو پروژکشن، دوربین، پرینتر و تلویزیون است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همه مردمی که زیر پرچم جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند بسیجی هستند بنابراین اقلام مذکور فقط برای استفاده بچه‌های بسیجی نیست بلکه هدف آن است که مساجد و پایگاه‌ها احیاء شوند و این اقلام برای استفاده عموم مردم منطقه است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19580

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: