نیروهای انسانی شرکت سیمان خزر از سرمایه های اجتماعی ارزشمند هستند

باز باران خبر/ به مناسبت هفته کار و کارگر و گرامیداشت این روز نشستی با محوریت بسیج اقشار سپاه رودبار به میزبانی شرکت سیمان خزر در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر، در این مراسم ائمه جمعه رودبار و لوشان، دکتر چگینی نماینده  مردم شهرستان رودبار، رئیس دادگستری و فرمانده سپاه رودبار و همچنین سرهنگ حبیبی جانشین سپاه قدس گیلان در امور اقشار و … حضور داشتند.
دکتر اسحق جمال امیدی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سیمان خزر در این مراسم ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته کار و کارگر پرسنل و نیروهای انسانی شرکت را سرمایه اجتماعی ارزشمند دانست و گفت: توفیقات روز افزون سیمان خزر را مرهون زحمات کارگران و پرسنل این شرکت بوده و قدردان زحمت های این عزیزان هستیم.
جمال امیدی با اشاره به سهم اشتغالزایی شرکت سیمان خزر در سطح استان، گفت: ارتزاق حدود  ۲۰۰۰ خانواده  شامل پرسنل مستقیم و غیر مستقیم، رانندگان و سایر فروشندگان و خریداران، این شرکت را به  یکی از قطب های مهم و اثرگذار صنعتی در گیلان تبدیل نموده است.
به گفته وی، سیمان خزر با شعار احترام به طبیعت و هوای پاک و نیز  تولید محصول سبز  و همچنین تأمین سیمان کلیه پروژه‌ها و طرحهای عمرانی استان، نقش بسزایی در چرخه اقتصاد سالم منطقه را ایفاد می نماید.

همچنین در ادامه این نشست، سرهنگ حبیبی جانشین سپاه قدس گیلان در امور اقشار، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی دکتر چگینی، حجت‌الاسلام بابایی امام جمعه شهر لوشان، سردار حسین مصطفی پور هر کدام به ایراد سخنرانی پرداختند.
 گفتنی است این دیدار ضمن تبریک مجدد هفته کار و کارگری و به ویژه کارکنان سیمان خزر  با اهدای تابلوی تمثال سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر مراسم خاتمه یافت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19560

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: