آموزش خانواده ها در قالب طرح خادم از اصلی ترین مباحث در زمان بحران است

باز باران خبر/ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان آموزش خانواده ها در قالب طرح خادم را از اصلی ترین مباحث در زمان بحران عنوان کرد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان؛ غلامی با اشاره به اینکه یکی از بحث های مهم مدیریت بحران پیش بینی، پیشگیری، مقابله و بازتوانی است که از طریق گسترش آموزش در سطح جامعه می توان افرادی توانمند و با تجربه تربیت کرد که در زمان بروز حوادث بهترین عملکرد را داشته باشند.

غلامی با بیان توانمندسازی مردم افزود: تجربیات گذشته نشان داده که در زمان بروز حوادث تا رسیدن نیروهای امدادی، مردم به عنوان اولین کسانی هستند که به کمک یکدیگر می روند و ما باید در راستای توانمندسازی عموم به عنوان امدادگران محلی و منطقه ای قدم برداریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با هدف آموزش طرح خادم اظهار کرد: هدف از آموزش طرح خادم، آموزش و انتقال مفاهیم امدادی از طریق فضای مجازی در ادارات و خانواده ها است تا در جهت تقویت مفاهیم اصلی مدیریت بحران یعنی پیشگیری از طریق آموزش حرکت کنیم.

سیاوش غلامی با تاکید بر انتقال مفاهیم در خانواده ها از طریق طرح خادم افزود: هدف ما شناساندن یکی از اهداف اصلی هلال احمر به عنوان متولی آموزش امدادی است که باید بتوانیم مردم را متوجه ضرورت دریافت آموزشهای امدادی در قالب طرح خادم کنیم و افراد در هر سطحی برای دریافت آموزش های امدادی اقدام کنند تا در زمان بروز حوادث با تشکیل خانواده های آماده در مخاطرات کمترین خسارات و تخلفات را داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان احمر ضمن معرفی سامانه طرح خادم گفت: مردم می توانند جهت بهره مندی از سامانه طرح خادم به آدرس اینترنتی https://khadem.ir مراجعه نمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19509

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: