هیات مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های گیلان انتخاب شدند

بازباران خبر/ انتخابات هیات مدیره و بازرسان موسسه خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان ظهر روز چهارشنبه اول اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر؛ در مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان که با حضور دکتر فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شیخی رییس هیات مدیره و عباس زاده نایب رییس هیات مدیره خانه مطبوعات ایران، نماینده پلیس فتا، نماینده استانداری و نماینده ارشاد اسلامی و اعضای هیات رییسه سنی و جمعی از خبرنگاران استان حضور داشتند ضمن بررسی عملکرد خانه مطبوعات و صورت های مالی که به تایید بازرسان نیز رسیده است، انتخابات رسما از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۳ بعدازظهر در محل خانه مطبوعات گیلان برگزار شد که خوشبختانه با مشارکت ۲۴۹ نفر از ۳۵۵ عضو خانه ( بیش از ۷۰ درصد) منتخبین خود را شناخت که این میزان حضور در انتخابات خانه مطبوعات گیلان در نوع خود کم نظیر بود. 

بر همین اساس و با پایان یافتن زمان رای گیری نتایج نهایی انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های گیلان نیز اعلام شد و طی آن در بخش مدیران مسئول ابراهیم  بهمنی جلالی با ۱۱۰ رای و میلاد ابراهیمی با ۹۲ رای به عنوان اعضای اصلی و عباس حق پرست با ۶۶ رای به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

در بخش خبرنگاران سینا هوشمند گورابی با ۱۵۴ رای، اسماعیل بلالایی با ۱۱۷ رای و بابک محب پور با ۱۱۵ رای به عنوان اعضای اصلی و خانم ها مهران بازرگانی با ۹۷ رای و لیلا خدمت بین دانا با ۴۹ رای علی البدل شدند. 

در قسمت نمایندگی خبرگزاری ها ابراهیم  افشاری با ۱۵۸ رای به عنوان عضو اصلی انتخاب شد و سمیه اقدامی با ۱۶ رای علی البدل شد. 

همچنین در قسمت نمایندگی روزنامه های سراسری حسن شکری با ۸۴ رای به عنوان عضو اصلی و سید علیرضا قمی با۶۸ رای علی البدل شد.  

گفتنی است در قسمت بازرسان نیز حسن غلامپور با ۱۰۹ رای و رضا اسدی با ۶۷ رای بازرسان اصلی و سادات حاجی پور نصیر محله با ۵۸ رای به عنوان علی البدل انتخاب شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19453

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: