کاندیداهای انتخابات هرچه سریع‌تر تکلیف اذهان عمومی را روشن کنند

باز باران خبر/ سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند باید زودتر اذهان عمومی را از سردرگمی خارج کرده و وارد بحث های کارشناسی و ارایه برنامه عملکردی شوند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا، سید کاظم دلخوش، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، بیان کرد: در بحث انتخابات ریاست جمهوری، باید کسانی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند هرچه سریع تر تکلیف خود را مشخص کنند و هرچه سریع تر اذهان عمومی را از سردرگمی خارج کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها حدود دوماه دیگر تا انتخابات فرصت باقی است، تاکید کرد: باید هرچه سریع تر زمینه برای معرفی چهره ها به مردم فراهم شود و باید مناظرات و بحث های کارشناسی از الان آغاز شود و دیدگاه چهره ها و جریانات مختلف برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز گفت: از زمانی که شوراها در حال شکل گیری هستند از طریق دستگاه های نظارتی و اجرایی باید آموزش ببینند که در طول دورانی که عضو شورا هستند خطایی از آن ها سر نزده و بدانند که چگونه عملکردی باید داشته باشند. ارتقای عملکرد شوراها خود عاملی مشوق برای حضور مردم در این انتخابات است.

دلخوش اظهار کرد: از سوی دیگر دستگاه های مسئول ذی ربط در شرایط فعلی برای حضور بیشتر مردم باید نسبت به ثبت نام داوطلبین شوراها آسان تر برخورد کنند چراکه شوراهای شهر و روستا با مجلس شورای اسلامی متفاوت است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19319

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: