توزیع بیش از ۸۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان

باز باران خبر/ هدایای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بین نو عروسان شهرستان رشت توزیع می شود.

به گزارش باز باران خبر؛ فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بیش از ۸هزار بسته معیشتی و ۳سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت:  در آستانه‌ ماه مبارک رمضان، ۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.
او، همچنین با اشاره به هدایای مقام معظم رهبری بین نوعروسان شهرستان رشت، افزود:  ۳سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به ۳ نوعروس اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه‌ مرکزی رشت گفت: در مرحله نخست اجرای این طرح هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شده است.

سرهنگ اکبر قاسمی، با بیان اینکه برای این بسته‌ها در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این بسته‌ها و جهیزیه‌ها از هدایای رهبر معظم انقلاب است.

او گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان به تدریج ۸ هزار و ۵۰۰ بسته‌ی معیشتی جمع آوری شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بین خانوار‌های آسیب دیده از کرونا در مرکز استان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه‌ی مرکزی رشت تصریح کرد: از پارسال تاکنون ۳۷ هزار بسته معیشتی با کمک خیران و هماهنگی هیات امناء مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان رشت در قالب طرح محله محور «شناسایی خیران و نیازمندان آسیب دیده از کرونا» به ارزش ۷ میلیارد ۴۰۰ میلیون تومان در مرکز استان توزیع شده و این روند تا پایان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19305

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: