تجلیل از بازنشستگان بنیاد مسکن استان گیلان

باز باران خبر/ مراسم تقدیر از بازنشستگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با حضور مهندس اکبرزاده مدیرکل، دکتر برزگر معاون پشتیبانی، در اتاق کار مدیرکل برگزار گردید.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان، مهندس اکبرزاده با بیان اینکه این مراسم به مناسبت گرامیداشت و تقدیر از زحمات ۳۰ ساله همکاران می باشد گفت: آنچه که یک فرد بعد از ۳۰ سال زحمات متوالی کسب می نماید یک گنجینه است و در دنیا این منابع انسانی پر ارزش را بعنوان مشاور در برنامه ریزیها و سیاست گذاریهای کلان نقش می دهند و از تجارب آنان استفاده می کنند.
وی افزود: زمان بازنشستگی زمان خوبی است تا با فراغت بیشتر به انجام فعالیت‌هایی بپردازید که در طول سالهای اشتغال به کار، فرصتی برای انجام آنها نبوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: فرصت های زندگی هیچوقت قابل برگشت نیست و بازنشستگی یک مرحله ای از زندگی است و روند زندگی دائم در حل چرخش و تغییر است و از یک مرحله به مرحله دیگر تغییر میکند. در ادامه از زحمات آقایان مجید صالح زاده – سیدجلال میرشهیدی – هادی صدیقی و حسین آزاد همکاران بازنشسته و خانواده مرحوم شاهرخ قاصد زاده همکار فقید امور اجرائی و ماشین آلات عمرانی با اهدای لوح و هدیه تقدیر بعمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=19035

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: