مراسم یادبود هفتمین سالروز درگذشت مرحوم بهرام نوایی برگزار شد

باز باران خبر/ سرویس ورزشی/ مراسم هفتمین سالگرد هجرت غم‌انگیز استاد بهرام نوایی خبرنگار، مفسر و مترجم روزنامه کیهان ورزشی و مدیر مسئول هفته نامه آوای شمال با حضور خانواده آن مرحوم ، محسن نصر پاک مدرس کلاسهای مربیگری فدراسیون فوتبال و مربی اسبق سپیدرود رشت، علیرضا هوشیاری خبرنگار روزنامه بین المللی خبر ورزشی ، اکبر تمیزکار خبرنگار ورزشی هفته نامه کیهان ورزشی، شعبانی داور ملی فوتبال گیلان و کشور و تعدادی از دوستداران مرحوم نوایی در قطعه هنرمندان تازه آباد رشت برگزار شد.
در این مراسم محسن نصر با بیان مطالبی در مورد خصوصیات اخلاقی مرحوم نوایی و نحوی آشنایی خود با آن مرحوم در خاتمه برای روح بلند زنده یاد بهرام نوایی طلب آمرزش و برای بازماندگانش آرزوی سلامتی کرد که مورد توجه حاضرین قرار گرفت.
گفتنی است استاد بهرام نوایی علاوه بر حرفه خبرنگاری خدمات شایان توجه ای نیز در اداره ارشاد اسلامی و سازمان ایرانگردی و جهانگردی استان گیلان به ثبت رسانده است.
شایان ذکر است مرحوم نوایی دربهمن ماه سال ۱۳۹۲ بر اثر عارضه قلبی ، تنفسی در بیمارستان آریا رشت درگذشت و دوستدارانش را در غم از دست دادنش سوگوار کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18465

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: