رزمایش اخیر هوافضا نشان‌دهنده اقتدار ایران است

نقش موثر سپاه در عرصه‌های عمرانی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن

نقش موثر سپاه در عرصه‌های عمرانی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن/رزمایش اخیر هوافضا نشان‌دهنده اقتدار ایران است

باز باران خبر/ جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه ‌پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در همه عرصه ها داشته و به همین امر رسانه‌های معاند دست به تخریب سپاه و فرماندهان آن می‌زنند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از فارس؛ سرهنگ حسن حبیبی امروز در جلسه ستاد دهه فجر با بیان اینکه سپاه‌پاسداران همواره یکی از ارگان‌های مهم و تاثیر گذار در جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد:سپاه پاسداران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و در دوران سازندگی و تحریم نقش مهم و تاثیرگذار در استقلال و استحکام نظام مقدس اسلامی داشته است.

وی با اشاره به دلایل توطئه و تخریب سپاه‌پاسداران توسط رسانه‌های معاند گفت: اگر امروز رسانه‌های معاند دست به تخریب سپاه و فرماندهان آن می‌زنند تنها به‌خاطر آن است که این نهاد در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در همه عرصه ها داشته و به خاطر خون شهدای والامقام در این نهاد، امروز دست دشمن از مرزهای کشور دور مانده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با اذعان به اینکه استکبار به هر طریقی در تلاش برای تضعیف ارکان مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح حافظ صلح و امنیت کشور هستند لذا به این دلیل دشمنان به دنبال آن هستند در هر فرصتی مولفه‌های اقتدار کشور از جمله رهبری، ولایت فقیه، مردم و افکار عمومی جامعه، نیرو‌های مسلح مقتدر و زیرساخت‌های دفاعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را مورد هدف قرار داده و تضعیف نمایند.

حبیبی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان در تراز انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) معرفی کرد و افزود: دشمن در صددد نابودی تحکیم پایه‌های انقلاب و معرفی اسلام ناب محمدی (ص) بوده و در همین راستا سردار سلیمانی که  یک انسان تراز انقلاب و نمونه یک شخصیت اسلامی و انقلابی بوده را مورد هدف عملیات تروریستی قرار داد.

وی با تاکید بر همسویی برخی از رسانه‌های معاند با برنامه‌های استکبار بیان کرد: در جنگ رسانه‌ای امروز برخی از افراد و کانال‌های معاند، هم راستا با استکبار نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان  را اجرا می‌کنند و در همراهی با افراد مغرض و ضدانقلاب، شرایط را برای اجرای نیات شوم دشمنان فراهم می‌سازند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین یکی از اهداف استکبار را ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب اسلامی از طریق وضعیت اقتصادی و  مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: یکی از راهبردهای وحدت شکن و تفرقه افکنانه در طول سال‌های اخیر توسط ایادی داخلی و خارجی نظام استکباری هدایت و رهبری شده مرتبط دانستن مشکلات معیشتی و اقتصادی با اصل نظام‌جمهوری اسلامی است.

حبیبی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت میان آحاد مختلف مردم و مسؤولان در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این شرایط باید بیش از پیش باحفظ وحدت، انسجام و هوشیاری خود را حفظ و با توکل به خدا در برابر دشمنان ایستادگی کرد تا از این طریق از همراهی با آن‌ها در ایجاد التهاب در جامعه جلوگیری کرد.

وی با قدردانی از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حوزه‌های عمرانی و سازندگی کشور افزود: درهمه دولت‌ها، بخش مهمی از موفقیت‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین با اذعان به اینکه راهبردهای آمریکا در قبال جمهوری اسلامی در حال شکست و افول است، بیان کرد: هم اکنون راهبردهای آمریکا در حال افول و روند اقتدار و پیشرفت کشورمان با توجه به ظرفیت‌های مهم ازجمله، ظرفیت‌های منابع انرژی، پیشرفت درعرصه‌های علم وفن‌آوری، موقعیت ژئوپلیتیکی، نیرو‌های جوان و با انگیزه در تمامی عرصه‌ها در حال اوج گرفتن است.

حبیبی خاطرنشان کرد: همیشه سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث در کشور دانسته و آحاد مردم از نقش بی‌بدیل و موثر سپاه و بسیج در بحران‌ها و حوادث‌طبیعی به‌خصوص درطی قریب ۱۱ماه شیوع بیماری کرونا و اجرای اخیر طرح غربالگری شهیدحاج قاسم سلیمانی و کنترل بیماری کووید۱۹، کمک های مومنانه و محرومیت‌زدایی و اوج عزت کشور آگاه هستند.

وی با خرسندی از رزمایش هوشمندانه هوا فضای سپاه‌پاسداران در روز‌های اخیر گفت: درروزهای گذشته نیز در رزمایش هوشمندانه هوافضای سپاه پاسداران، با بهره‌گیری از فناوری هوش‌مصنوعی در عملیات ترکیبی که در آن از موشک‌های بالیستیک و پهپادهای تهاجمی استفاده شده بود،‌ سپاه پاسداران را صاحب قدرت تازه‌ای کرده است، لذا قطعا مردم فهیم جامعه باوجدان‌های آگاه قضاوت خواهند کرد و این یاوه گویی ها، ذره ای از اعتماد ملت ایران به سپاه کم نمی‌کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18015

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: