مردم به صورت غیر حضوری در سامانه سجام ثبت نام کنند

باز باران‌خبر/ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در مورد ثبت نام سجام با توجه به شرایط شکننده کرونایی در استان گفت: با توجه به اینکه وضعیت کرونا در گیلان شکننده است از مردم تقاضا داریم در یکی دو هفته آتی و تا بهبود شرایط، برای ثبت نام در سجام بجای مراجعه به دفاتر پیشخوان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه سجام ( www.sejam.ir ) اقدام کنند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان، سید رضا عظیمی در مورد شیوه ثبت نام غیر حضوری افزود: ثبت نام در سجام از طریق یک گوشی تلفن همراه مقدور بوده و افراد می توانند با ورود به سایت www.sejam.ir  قسمت های “ثبت نام در سجام” و “احراز هویت” را تکمیل نمایند.

وی درباره هویت شماره تلفن و شماره حساب کسانی که می خواهند در سامانه سجام ثبت نام کنند توضیح داد: برای ثبت نام و احراز هویت شماره تلفن و شماره حساب باید به اسم فرد متقاضی باشد و یک ایمیل هم برای فرد وجود داشته باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در پایان افزود: تقاضا داریم افرادی که توانایی ثبت نام به صورت غیر حضوری را دارند، این کار را علاوه بر خود برای بستگان و نزدیکان خود به خصوص سالمندان نیز انجام دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17881

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: