مشارکت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر در مهار آتش سوزی های گیلان

باز باران خبر/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وقوع چندین فقره آتش سوزی بر اثر وزش باد در این استان، گفت: نیروهای امدادی نیز برای امدادرسانی در مناطق درگیر حضور یافته اند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وقوع چندین فقره آتش سوزی از روز گذشته تاکنون در بسیاری از مناطق مختلف استان گیلان بر اثر وزش باد گرم، گفت: جمعیت هلال احمر گیلان نیز در کنار سایر دستگاه‌های خدماتی و امدادگری در حال آماده باش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به وقوع آتش سوزی در جنگل‌های منطقه رز گردن اشکورات شهرستان رودسر اشاره کرد و افزود: نیروهای جنگلبانی، منابع طبیعی، بسیج با پشتیبانی نیروهای امدادی هلال احمر در حال اطفا حریق هستند.

غلامی با اشاره به اینکه این آتش سوزی از شامگاه گذشته آغاز شده و با توجه به وزش باد همچنان ادامه دارد، گفت: سه تیم امدادی جمعیت هلال احمر از رودسر و املش شامل ۱۵ نفر از امدادگران و کارکنان جمعیت با سه دستگاه خودرو جهت پشتیبانی از فعالیت سازمان‌ها و ادارات جهت اطفای حریق در محل حضور دارند.

وی همچنین به آتش سوزی در چهار منطقه کوهستانی اشکراب، گلستان سرا، کاشکی، جانشرود از بخش مرکزی شهرستان سیاهکل نیز اشاره و افزود: ۱۰ نفر از امدادگران با دو دستگاه خودرو نیز در برای کمک به سایر ارگان‌ها در منطقه حضور یافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در باغات زیتون، مراتع و ارتفاعات لوشان، اظهار کرد: این آتش سوزی با چهار دستگاه خودروی آتش نشانی شهرداری منجیل، پادگان نیروی دریای منجیل، شهرداری لوشان، و شرکت سیمان خزر لوشان با پشتیبانی شش نفر از عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات شهید ملکی جمال آباد رودبار انجام شد.

سیاوش غلامی به مهار آتش سوزی در روستای سیاه مرز گوابر املش اشاره و با اینکه این آتش سوزی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد، گفت: آتش سوزی در روستای تابستان نشین منطقه جنگلی املش نیز با حضور یک تیم ۱۵ نفره امدادی با دو دستگاه خودرو و با همکاری منابع طبیعی و گروه‌های مردمی در حال اطفاء است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان همچنین با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل‌های مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان آستارا، اظهار کرد: یک تیم شش نفره امدادی نیز در منطقه مرزی حضور یافته و خوشبختانه هنوز در مناطق آستارا آتش سوزی گزارش نشده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17797

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: