نشت یابی بیش از ۱۰ هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

نشت یابی بیش از 10 هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

باز باران خبر/ با رشد روز افزون متقاضیان گاز طبیعی و به طبع آن افزایش طول شبکه گاز در استان، بازرسی و نشت یابی مستمر و ادواری از خطوط گاز، بیش از گذشته لازم و ضروری می باشد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی گاز گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام نشت یابی بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از خطوط گاز در پاییز امسال در استان اظهار داشت: این میزان با همت پرسنل و پیمانکاران پرتلاش شرکت گاز، نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۸ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: این نشت یابی ها بالغ بر ۴۰ درصد کل خطوط گاز در استان را  شامل می شود و در ۲۳ شهر استان انجام شده است که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

حسین اکبر با ضروری برشمردن بازرسی و نشت یابی ادواری درجهت حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین خاطرنشان ساخت: با افزایش روزافزون تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی و لزوم شبکه گذاری هرچه بیشتر در استان، بازرسی و نشت یابی خطوط ضروری تر از گذشته می باشد.

وی در ادامه از بازرسی و نشت یابی بیش از ۲۴۵ هزار انشعاب و همچنین ۷۲۶ ایستگاه تقلیل فشار گاز در سه ماهه سوم سال جاری در استان خبر داد و گفت: شرکت گاز مسئول تامین امنیت خطوط تا درب منازل مشترکین محترم می باشد و درجهت تحقق این مهم، تمام توان خود را به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به برودت هوا و افزایش شدید مصرف گاز در استان، از همه مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد تا با رعایت مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، این شرکت را در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم یاری رسانند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17511

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: