سرمایه گذاران کسب و کارها از ظرفیت های صندوق پژوهش و فن آوری گیلان بهره مند شوند

باز باران خبر/ مدیر کل دفتر جدب و حمایت از سرمایه گداری استانداری گیلان گفت: ظرفیت های صندوق پژوهش و فن آوری غیر دولتی گیلان هنوز برای دستگاههای اجرایی و متقاصیان  راه اندازی کسب و کارها ناشناخته است.

دکتر یونس رنجکش در جلسه هماهنگی و تبیین اهداف و برنامه های صندوق پزوهش و فن آوری غیر دولتی گیلان با دستگاههای اجرایی افزود: قابلیت های بسیاری در این صندوق با توجه به اهداف و برنامه های آن در راستای توسعه و پشتیبانی از کسب و کارها و سرمایه گذاری وجود دارد که هنوز از این ظرفیت بطور کامل استفاده نمی شود.

وی اظهار کرد: تامین منابع مالی و پشتیبانی از طرح های سرمایه گذاری دانش بنیان محور و خلاق و نوآور با توجه به نیاز جامعه  از اهداف تاسیس این صندوق در کشور است که در استان گیلان هم از یکسال گذشته راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: دستگاههای اجرایی صادر کننده مجوزهای فعالیت و پشتیبانی کننده از طرح های سرمایه گذاری می توانند به عنوان حلقه اتصال این صندوق با بخش خصوصی زمینه های بهره مندی بیشتر از ظرفیت های پشتیبانی از آن را فراهم کنند.

به گفته وی، برغم مشکلات و چالش های بسیار در کشور به واسطه تحریم ها و فشارهای اقتصادی دولت تلاش دارد تا از طریق روش های مختلف و متنوع از تولید و سرمایه گذاری حمایت کند که این صندوق با توجه به فرایند کاری پیش بینی شده دران نقش مهمی در تسهیلگری پشتیبانی های مالی و سرمایه گذاری دارد.

مدیر کل دفتر جدب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان ضمن تقدیر از تلاش های انجام گرفته در این صندوق برای پشتیبانی از طرح های سرمایه گذاری از متقاضیان و سرمایه گذاران کسب و کارها خواست تا از حمایت های این صندوق بهره مند شوند.

دکتر سعی رییس صندوق پزوهش و فن آوری غیر دولتی گیلان هم در این جلسه به تشریح نوع خدمات و برنامه های حمایتی از طرح های سرمایه گذاری این صندوق پرداخت و از آمادگی برای انجام تفاهم نامه های همکاری با دستگاههای اجرایی در بهره مندی هرچه بهتر از ظرفیت های این صندوق خبر داد.

وی گفت : پرداخت تسهیلات ، انجام فعالیت های کار گزاری ، صدور ضمانت نامه ، توانمند سازی و حمایت های بلاعوض از محصولات و طرح های خلاقانه ، لیزینگ محصولات فن آورانه و خدمات دیگر از فعالیت های این صندوق می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16526

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: