تعاون روستایی گیلان خود را ملزم به پاسخگویی می داند

سرپرست تعاون روستایی گیلان گفت: نگاه ما به آینده است و در این مسیر به همیاری و همکاری شبکه تعاون روستایی گیلان نیاز داریم.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اسرار امروز، استاندار گیلان در پی عدم پاسخگویی مدیر سابق تعاون روستایی این استان ، در دستوری اعلام کرد تا ظرف مدت ۱۰ روز به سئوالات سهامداران شبکه تعاون روستایی گیلان پاسخ داده شود اما عمر مدیریتی رامین گیلانشاهی اجازه نداد و برکنار شد. عباس جعفر پور سرپرست تعاون روستایی گیلان پس از انتصاب بلافاصله دست بکار شد و در گفتگویی اختصاصی اعلام کرد: تعاون روستایی گیلان از این به بعد خود را ملزم به پاسخگویی می داند.

جعفرپور که دارای تحصیلات کارشناس ارشد کشاورزی است، افزود: تلاش می کنم در کنار سایر همکاران تغییر نگاه ایجاد کنم و انشاالله به مطالبات، سئوالات و ابهامات، با عملکرد شفاف و قانونی پاسخ دهم.

وی تاکید کرد: تعاون روستایی گیلان جلب رضایت سهامداران شبکه تعاون روستایی را از مهمترین دستاوردهای خود می داند و در این مسیر، در چارچوب قانون گام برمی دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نگاه ما به آینده است و در این مسیر به همیاری و همکاری شبکه تعاون روستایی گیلان نیاز داریم.

سرپرست تعاون روستایی استان گیلان اعلام کرد: وظیفه خود می دانم همانطور که باید به مطالبات، انتقادات، پیشنهادات و … سهامداران شبکه تعاون روستایی جامه عمل بپوشانم، به سئوالات خبرنگاران نیز پاسخ دهم. پرسشگری رسالت خبرنگاران است و هدف همه ما کمک به جامعه کشاورزی است تا خدمات به نحو مطلوب تر ارائه شود.

وی که در حوزه فنی و بازرگانی تعاون روستایی دارای سابقه  است و کار خود را از کارشناسی در وزارت جهاد کشاورزی آغاز نموده است، یادآور شد: همه در برابر قانون مساوی هستند و کار ما هم بر مبنای قانون و برای شکوفایی شبکه تعاون روستایی خواهد بود. بنا براین با توجه به اینکه پاسخ به برخی سئوالات باید از طریق برگزاری مجامع در چارچوب اساسنامه داده شود، لذا نیازمند زمان است.

وی در پایان گفت: به کمک همه رسانه ها در شکوفایی این شبکه بزرگ نیاز داریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16488

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: