بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

باز باران خبر/ فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴شهری خواهران از توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی توسط این حوزه و با مشارکت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) خبر داد.‌

خانم ایلچی امروز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) یخسازی رشت اظهار کرد : کمک به نیازمندان یکی از اقدامات مهم سپاه و بسیج است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴شهری خواهران سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم است گفت : در بحران کرونا ویروس نیز حوزه مقاومت ۴ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت فعال بود و اقدامات موثری در مقابله با این بیماری منحوس انجام داده است.

وی اذعان کرد : دوخت ماسک ، توزیع غذای گرم ، کمک به بیماران کرونایی ، تب سنجی، توزیع بسته های معیشتی از جمله اقداماتی بود که توسط این حوزه به طور مستمر صورت گرفت و تا پایان این بیماری ادامه دارد.

میثاق مهدی زاده نیز در حاشیه توزیع بسته های معیشتی گفت:
در هفته بسیج برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و حمایتی متنوعی اجرا شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه مرکزی رشت به توزیع بسته های معیشتی در هفته بسیج پرداخت و خاطر نشان کرد : ۵۰۰ بسته معیشتی در آخرین روز از هفته بسیج توسط این حوزه بین خانواده های آسیب پذیر در بحران کرونا ویروس توزیع شده است.‌

وی با تاکید بر اینکه با اتحاد و هم دلی ازاین بحران نیز گذر خواهیم کرد اظهار داشت : بسیج و پایگاه های مقاومت با آغاز پویش سلیمانی ها گام بزرگی در کاهش این بیماری منحوس خواهند گذاشت. ‌

مهدی زاده با اشاره به اینکه بسیج نمی تواند در خصوص مشکلات و معضلات به وجود آمده برای مردم بی تفاوت باشد گفت: بسیج خادم مردم، برای مردم و در راستای منویات امام خامنه ای(مدظله العالی) حرکت می کند و لحظه ای در این خصوص غفلت نمی کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) سپاه ناحیه مرکزی رشت در پایان از حوزه مقاومت بسیج ۴شهری خواهران، خیرین و آحاد مردم در کمک به انجام کمک های مومنانه تشکر نمود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: