جلسه اعضای کانون بسیج ورزشکاران با فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان برگزار شد

باز باران خبر/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جلسه اعضای کانون بسیج ورزشکاران با فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان برگزار شد.

در این دیدار مسئول کانون بسیج ورزشکاران برادر حجت نراقی از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرد و اظهار داشت: تفکر بسیجی ، تفکر ایثار، از خودگذشتی و فداکاریست و بسیجیان از ابتدا تشکیل بسیج تا امروز همیشه در صحنه های مختلف کشور حضور داشتند و هیچ وقت صحنه را ترک نکردند.

در ادامه فروغ اسلام پرست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان ضمن تبریک هفته بسیج ، از مسئول کانون بسیج ورزشکاران برادر حجت نراقی تقدیر نمود و حضور مربیان و قهرمانان بسیجی ورزشکار را در عرصه ورزش شهرستان لاهیجان گرامی داشت.

فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه لاهیجان ، سرهنگ پاسدار محمد قدرتی همچنین ضمن گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد: بسیجیان نباید نسبت به موضوعات مختلف جامعه بی تفاوت باشند و باید در همه میدان ها حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: چون خانواده ورزش، در رشته های مختلف ورزشی بسیار بزرگ و بااهمیت هستند مربیان و اعضای کانون بسیج ورزشکاران باید در حل مشکلات ورزشی پیش قدم باشند و از تلاش تا رسیدن قهرمانان به قله های جهانی دست نکشند.

در ادامه وی به مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان توصیه نمود در ورزش نباید سلیقه ای عمل شود و مراقب باشند تا افراد سیاسی به جهت رسیدن به منافع سیاسی خود در مدیریت هیات های ورزشی ورود نکنند.

سرهنگ قدرتی از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد کرد و خاطرنشان نمود: در سال ۹۹ بسیجیان و مردم خَیر بیش از ۱۹هزار بسته معیشتی را اهداء نمودند که در ماه های گذشته بین نیازمندان توزیع شد، همچنین ۳۵ تبلت به دانش آموزان نیازمند برای تحصیل از طریق شبکه های مجازی اهداء گردید که ارزش آن بیش از چهار میلیارد تومان میباشد که این موارد تنها نمونه ای از ایثار و فداکاری بسیجیان و مردم خَیر میباشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16448

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: