اجرای طرح تریبون آزاد شبهات را رفع کرد

باز باران خبر / فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان شهدا حوزه شهید مفتح ناحیه ۲ رشت اذعان کرد: جشنواره اشراف یکی از جشنواره‌های داخلی سپاه شمرده شده و در این جشنواره فرمانده‌های موفق که اشراف بیشتری توام با ابتکار در اجرای فعالیت‌ها داشتند، انتخاب شدند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خط‌آفتاب؛ «امیرعلی کریمی» به شاخص‌های ارزشمند پایگاه‌های بسیج پرداخت و اظهار کرد: بسیج با اتحاد و انسجام، انجام بسیاری از فعالیت‌ها را در زمان بحران و نیاز سهل‌تر کرده است.

فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی دبیرستان شهدا حوزه شهید مفتح ناحیه ۲ رشت اذعان کرد: جشنواره اشراف یکی از جشنواره‌های داخلی سپاه شمرده شده و در این جشنواره فرمانده‌های موفق که اشراف بیشتری توام با ابتکار در اجرای فعالیت‌ها داشتند، انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: افتخار می‌کنم که در جشنواره اشراف به‌عنوان موفق‌ترین فرمانده دانش‌آموزی در سطح شهر و استان انتخاب شدم.

کریمی به فعالیت‌های پایگاه و دلایل انتخابش در این جشنواره اشاره کرد و افزود: پایگاه دبیرستان شهدا به طور مسمتر برنامه روزانه و هفتگی داشته و برنامه‌های آن به طور مستمر اجرا می‌شد.

فرمانده واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان شهدا خاطرنشان کرد: برگزاری نشست شورای فرماندهی، برگزاری نشست‌های مختلف در مزار شهدا و حلقات صالحین به‌صورت هفتگی و مستمر در این پایگاه صورت می‌گرفت.

وی به طرح‌های اجرایی این پایگاه پرداخت و ادامه داد: اجرای طرح تریبون آزاد یکی از این برنامه‌ها بود که در تمامی پایگاه‌های بسیج مدارس اجرا شد.

کریمی با بیان اینکه این طرح با این هدف که شخصیت‌های غیر بسیجی و یا مخالف نظر و عقیده هم وارد محفل شوند گفت: با اجرای تریبون آزاد بستری فراهم شد که تمامی افراد با هر عقیده و نظر بتوانند در جمع بسیجیان و در برنامه‌های پایگاه شرکت کنند و بدون هیچ‌ترسی مسائل و ابهام‌های خود را بیان کنند.

کریمی اذعان داشت: با اجرای این طرح بسیاری از شبهات دانش‌آموزان رفع و صمیمیت و آزادی بین دانش‌آموزان بسیجی و غیربسیجی مهیا شد.

فرمانده واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان شهدا به تفاوت بین حلقه صالحین و طرح تریبون آزاد پرداخت و اظهارداشت: در حلقه‌های صالحین یک موضوع مشخص مطرح و حلقه حول همان موضوع برگزار می‌شد و فقط مربی صحبت می‌کند، اما در طرح تریبون آزاد هر دانش‌آموزی با هر نظر و عقیده‌ای حضور داشت و مدیران در این طرح متغیر هستند.

وی به فعالیت‌های گسترده این پایگاه اشاره و خاطرنشان ساخت: برگزاری نشست‌های مختلف در مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از قبیل نمایشگاه کتاب و سیره شهدا و قرآن و عترت و مدرسه انقلاب، برگزاری شب خاطره‌ با حضور رزمندگان و جانبازان، برگزاری کلاس‌های تقویتی رایگان برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت، توزیع بسته‌های لوازم تحریر بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت، بزرگداشت ایام الله‌های مختلف، برگزاری حلقه صالحین، تشکیل کمیسیون‌های مختلف با حضور دانش‌آموزان، مسئولان، دبیران و اولیاء از قبیل کمیسیون انتصابات، هماهنگی و برنامه‌ریزی، ورزشی و بودجه جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های پایگاه و بهبود برگزاری مراسم‌ها و‌ برنامه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی نمونه در حیطه‌های علمی، ورزشی، انضباطی از اهم فعالیت‌های این پایگاه بود که بین پایگاه‌های دانش آموزی برتر انتخاب شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16437

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: