زمینه های ایجاد شهرک صنوف مورد بررسی قرار گرفت

باز باران خبر/ صبح روز پنج شنبه سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان در زمینه چگونگی ایجاد شهرک صنوف برای اولین بار در شهر رشت بحث و تبادل نظر کرد.
به گزارش باز باران‌خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در این نشست علیرضا حسنی ضمن ارائه برنامه ها و تبیین سیاست های سازمان متبوع خود ، خواستار حمایت مدیران ارشد استان برای ایجاد شهرک صنوف که می تواند مزایای بسیاری برای شهر و شهروندان داشته باشد ، شد
وی تاکید نمود : ساماندهی مشاغل ناسازگار که موجب به وجود آمدن شرایط نا ایمن برای زندگی شهری از یک سو و برهم خوردن سیما و منظر شهری از سوی دیگر می شود ،داشتن طرحی کلان برای انتقال این مشاغل به خارج از شهر ضروری است.
علیرضا حسنی با اشاره به تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی رشت به ساماندهی مشاغل و راه اندازی شهرک صنوف خاطر نشان کرد : علاوه بر این ، راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مشاغل ، ساماندهی کارگران فصلی و خدماتی و همچنین دیگر اقدامات در این زمینه سبب آرامش کارگران و بهره مندی از توان نیروی آنها در جهت حرفه مورد نظر از اقدامات پیش رو است.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با توجه به در پیش بودن شب یلدا تاکید کرد : انتظار داریم در بازارچه های تحت نظارت، محصولات و فرآورده های کشاورزی با قیمت مناسب عرضه و در اختیار شهروندان رشت قرار گیرد و در این زمینه قطعا نگاه حمایتی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان بسیار موثر و مفید خواهد بود.
در ادامه این نشست فرهاد دلق پوش ضمن خوش آمدگویی به نمایندگان سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت گفت : مطمئنا ساماندهی صنوف شهری از مباحث مهمی است که باید با برنامه ریزی و ارائه طرح های دقیق و کارشناسی دنبال شود و این قول را می دهم که در کمیسیون نظارت استان هر آنچه که از دست من بر آید دریغ نخواهم کرد.
وی افزود : انشاءالله با تصویب طرح در کمیسیون یاد شده ، در مرحله اجرا با دعوت از همه مسئولان دستگاه های مرتبط به سرعت کار افزوده شود.
دلق پوش گفت : حتی اگر جایی ساماندهی در کسب و کارهای جدید اتفاق افتاده باشد ، این قول را می دهم که در صورت نیاز در جهت ایجاد اتحادیه و صنف مرتبط تمام تلاش خود را به کار گیرم .
وی در پایان خاطر نشان کرد : آنچه در حیطه کاری ما باشد در جهت حمایت از صنوف دریغ نخواهیم کرد و قطعا شما هم با توجه به شرایط اقتصادی موجود با دعوت روزانه از نمایندگان هر صنف و اتحادیه با توجه به جمیع شرایط تسهیلات لازم برای فعالیت صنوف مرتبط را فراهم خواهید آورد.
گفتنی است در این جلسه مقرر گردید با توجه به نقش محوری سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در توزیع میوه و تره بار ، از این پس به طور مستمر در همه جلسات ستاد تنظیم بازار نمایندگانی از سازمان حضور یابند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16417

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: