راهیابی فیلم کوتاه «جذام» به جشنواره دیدگاه نامحدود انگلستان

فیلم کوتاه «جذام» ساخته فیلمساز جوان گیلانی «علیمحمد اقبالدار» در چهاردهمین حضور بین‌المللی خود به جشنواره دیدگاه نامحدود «Unrestricted View» انگلستان راه یافت.

به گزارش باز باران خبر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، این جشنواره چهارمین دوره خود را در کشور انگلستان برگزار می‌کند که فیلم کوتاه «جذام» به همراه دو فیلم کوتاه «هدیه ای برای یک روز غم انگیز» ساخته بهزاد خداویسی و «پیرمرد و مرده» امیررضا فلکی از کشورمان در این دوره از جشنواره حضور خواهند داشت.

در خلاصه داستان «جذام» آمده است: در شب عروسی داماد هراسان و عصبانی وارد بیمارستان می‌شود تا عروسش معاینه پزشکی شود ولی… .

فیلم کوتاه «جذام» نهمین فیلم داستانی علیمحمد اقبالدار است که پیش از این نیز موفق به کسب جایزه دوم بهترین فیلم و جایزه نخست بهترین بازیگر زن از جشنواره بین‌المللی فیلم Cinemania at the Velikaya مرکز جوانان شهر پسکوف روسیه و همچنین کاندید بهترین فیلم در جشنواره فیلم PEEKSKILL آمریکا شده بود.

اقبالدار که مدیرعامل شرکت تصویرسازان عصر گرانش و سرپرست گروه پخش فیلم درگاه فیلم ایران نیز هست، پیش از این فیلمهای داستانی «خود»، «حفرۀ زندگی»، «وارونۀ همیشه آرام»، «ایمان کات»، «من در آیینه»، «حس نبود»، «انتخاب» و «یاد آن مرد» را کارگردانی کرده است.

 هاله رستم‌دخت، مرتضی زینل، ترمه توحیدی، تیما کریمی، رقیه دوپور و علی حاج‌علی عسگری به عنوان بازیگر در فیلم کوتاه «جذام» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان علاوه بر علیمحمد اقبالدار به‌عنوان «نویسنده، کارگردان، تهیه کننده، تدوینگر و مدیرفیلمبرداری»، احمد والا «فیلمبردار»، امیرحسین گل‌محمدی «صدابردار»، علیرضا مجیدی «بازیگردان و برنامه ریز»، رسول قربانی، مرصاد میرغفاری و سعید عزیززاده «دستیاران کارگردان»، جلال سیدی‌نژاد «دستیار صدا»، ستاره کرباسی‌زاده «منشی صحنه» و علیرضا قیامی «عکاس» را نام برد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=162

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: